" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, March 27, 2009

Petang Jumaat....

Alhamdulillah hari ni saya seharian berkursus..
sesi pagi tadi kursus tentang DB2 v7 on z/OS v1.4
sesi petang ni....CICS system overview....
semanya berkaitan ngan mainframe....database n servernya...
yang sonok end of each session siap ada quizzes lagi..
hihiihi...saja seronok2.....n uji pemahaman tentang pembelajaran...
best....dapat learned n grabbed new knowledge n info....
CICS n DB2 ni tak belajo masa zaman study kat u n kolej dulu...

sessi pagi tadi trainer adalah amoi chinese...
hiihih..ari ni kebetulan saya pakai maxi dress beli ngan kwn kat forum yang glemer tu...
teka forum apa.....hiihih...cik ita tau kut....hiihih
end of her session pagi td mrs tai...dtg jumpa saya...
asked about my maxi dress...
bla...bla..berminat ropernya dia ngan maxi dress ni....
then i promised her to give the blog add. yang jual maxi dress ni..
maxi dress ni saya beli online jerkk...
org peknen n yg tak peknen pong boleh pakai...
yang lawak mrs tai ckp...mcm dress artist hollywood...angelina jolie...hahhaa
tergelak la saya....akakakka....
yer la ekceli maxi dress ni kalau tak pakai blazer agak cekci jugak la...
so nak nampak formal n menutup aurat saya pakai ngan blazer la....
so sesapa yang berminat nak intai2 maxi dress ni leh la kontek saya...
hihih..tlg promote kwnnya jerk ni....
kwn2 kat opis saya pong tanya beli mana gak...
so sema saya dah kasik add. blog....
kalau depa berminat bertambah la rezeki member forummer tu....
alhamdulillah.....

td balik dr kursus saya bukak mail box..
huuh...terkejut....ada lagi kes hilang car kat sini...
sangat la berisiko tinggi....
huuhuhu....cian tuan empunya car...
plok tu yg dicuri bukan sebarang car lak tu..honda civic yang dah make over bagai....
hari tu...si amir yang kena my new frens...kelantanese....same batch report duty ari tu...
tak sampai sebulan keta dah ilang....cian dia....
kebetulan masa tu kami sama2 ada training kat amcorp mall...
balik opis....tgk kat kat parking keta dah hilang..terkejut badak sungguh la....
ari ni..member dia lak yang kena...keta honda gak...
terlampau sungguh la pencuri keta ni....
kalau sesiapa yang dtg berurusan ke opis saya kat jln duta ni tau la camner keadaan parkingnya......bulat...keliling bukit gitu....
tu yang pencuri keta senang wat operasi kut....
nak parking kat dlm ni amat la limited parking space....
so new staff terpaksa la parking luo....
priority to senior staff la kan....
nampaknya management kena take action jgk ni..
kalau bio makin la berleluasa kejadian cenggini...
sian sungguh.....

okla...nak stop dulu ni..
no idea nak tulis la....
alhamdulillah kiranya ari ni byk saya buat sumbangan masa...
sebab balik lmbt...
FYI kat sini, everyone wajib melakukan sumbangan masa sebanyak 100 hours per year...
bykkan.....
saya ni tatau la...tercapai ke tak.....tp saya cuba jugak..hari2 balik lewat almost 30 minutes
atau lebih....sepatutnya kol 5.30 saya dah leh kuo...tp saya kuo kol 6 lebih la...
tgk mood n kesihatan jugak....
dah la bulan 8 n 9 ni nak bersalin lak...huuh...tak leh menyumbangkan....
kalau tak cukup sumbangan masa...rugi la saya....
antara efeknya....susah untuk confirm dan tahun ni dah start ngan differentiate bonus scheme...
selain itu....nak confirm kena seat 7 papers lak tu....
sema ada....law...taxes....acc....admin..finance.....ict....communications..
huuhuh...tatau la cam ner ni.....arap2 sema ok n success....cabaran buat saya ni....:)
insyaAllah boleh.....:)

okla....really gtg la...
posted by Mama Hakim @ 6:06 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home