" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, March 25, 2009

M syndrome

Ari ni…tatau la naper saya rasa syndrome m kuat sgt…
Plus ngan rasa ngantuk nak tdo jerk…
Sampai saya duk depan pc ni tersengguk jugak la adanya….
Ekceli saya ada kija nak wat ni…study form for direktori tuntutan..
Sempat saya belek system tu sat jer td…layan ngantuk yg lebih..huhuuh
Arap esok….selesai urusan ngan gynae saya sempat la godek system ni lagi….

Cakap pesal gynae..ekceli..
Semalam saya dah booked utk pi jumpa gynae kat tawakal hospital…
Booked nak jumpa pagi rabu…tp calling papa….
Papa lak kena ke PWTC on wed
Papa suh arrange appointment on Thursday lak….
Alhamdulillah….saya berjaya arrange appointment utk khamis pagi..
Walaupun Assistant Dr. siti dah cakap ramai patient utk esok…
26 org registered utk esok…
Saya menggunakan skills pujuk rayu saya…..
Alhamdulillah dia cakap..akak datang la esok pagi2 yer….
So esok pagi terus ke Tawakal la….kol 8.30 mama nak register sana dah…
Kalau lambat..lambat la turn mama nak jumpa dr. siti..
N lambat la jugak mama nak masuk opis balik…
Ekceli saya beria nak pi esok jugak tu…
Sebab maternity check up ni dah lama saya asik cancel….
Since 21/2 tu lagi….
Ada jer agenda emergency yang menuntut saya dahulukan perkara yang lain…
Dengan agenda balik kgnya…..
Then kalau tak balik kg….Dr. siti plok yang cuti..
Sebab saya sebelum ni arranged maternity check up on Saturday morning sahaja….
Seboleh mungkin saya tak mo kacau time opis..
Tp disebabkan dah byk kali cancel appointment..
N memandangkan sabtu minggu ni pong papa tadak kat KL…
Saya nekad utk kuo masa opis jugak la..
Nak wat cam nerkan….terpaksa la..
Bb kat dlm ni pong skang bukan main aktif lg bergerak…
Arap2 him/her sihat walafiat….cukup sifat semanya
n give mama chance to deliver normally…
By now supposed dah bleh tahu jantinanya…
Suspens jerk ni….blue or pink….:)
posted by Mama Hakim @ 5:33 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home