" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, February 25, 2009

Buah Pelam...

Semua org kenal buah kat atas tu kan...
yer..buah pelam.....ada org panggil pauh....ada panggil sala....
tp isi lebih kurang la.....uhuuhu
Malam ni saya nak story pesal buah pelam ni..
iihih....naper buah pelam lak...
sebab...saya mengandung kali ni...saya n buah pelam tak dapat dipisahkan...
gitu la kekdahnya.....
ari2 saya mesti mkn buah pelam.....
n stok buah pelam kat umah saya mesti tak putus...
suka benor saya ngan buah pelam peknen kali ni....
huhuuuh......sesapa tau rahsianya kenapa erkk...
boleh kita share.....:)
satu lagi yg lebih parah....everytime saya lalu tepi jln tu..
nampak jer gerai buah....buah pertama saya akan usha...
ialah buah pelam....rasanya papa hakim pong da boring saya duk bercakap pesal buah pelam...
hari2 nak beli buah pelam....pa nak yg tu lak....sampai dia cakap....
ala kan ada lagi pelam kat umah tu...tamak pelam tol jadinya.....

berbeza ngan masa peknen hakim dulu...
saya asik nak mkn rambutan jerkk...
huuhuhu..suka beno ngan rambutan time tuh....
nak2 rambutan kulit kuning tu...rambutan budak sekolah erkk..
saya mkn sorang2 jer la.....

iihih itu la kisah saya n mempelam...
posted by Mama Hakim @ 8:58 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home