" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Saturday, February 14, 2009

Jom Gommo....

jom kita tgk aksi budak yang cukup umo 2 tahun ni...
asik nak main ultraman jer a.k.a gommo.....(gomol) ngan abg aqilnya....
hiihihi...macam2 cara dia buat utk provoke abg aqil....
iihiihihii..taktik2....
budak lelaki kan...gini la......

bis..bis....bish....mulutnya kuo word tu jer la.....

abg aqil lak..wat tak heran lak......
mujo abg aqil wat dek jer...
kalau kena debik ngan abg aqil tu sakit gak tu...
abg aqil tu beso gak tu....
mama...abg aqil ni wat dek jer la.........

sungguh la tak heran dia......

bish..bish......man..man.....

apa ni adik hakim......?? bis..bish ni......tak koser i tau...

dah la dah penat bish2..tadak respons lak tu....
baring la dulu...
"mama....cucu satu "......
posted by Mama Hakim @ 10:01 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home