" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, March 18, 2009

Al-fatihah

Al-fatihah untuk arwah mak saya KELESUM BINTI MOHAMAD yang telah kembali ke rahmatullah pada petang khamis lalu 12 Mac 2009 pada jam 6.15 pm.

Arwah telah disemadikan pada hari Jumaat 13 Mac 2009 di Tanah Perkuburan Kg. Dusun.

Semoga roh arwah sentiasa dicucuri Rahmat dari-NYA dan ditempatkan bersama-sama dengan orang yang beriman dan terpilih.

Sesungguhnya inilah dugaan yang besar dalam hidup kami sekeluarga, dan kami redha kembalinya kepada Rahmat Allah. InsyaAllah. Amiin.

Terima kasih yang tak terhingga saya ucapkan kepada sahabat-sahabat dan kenalan yang tidak putus memberikan sokongan dan semangat untuk saya. InsyaAllah saya akan kuatkan hati dan semangat hidup saya sepertimana cekal dan semangatnya arwah mak saya melawan penyakit barah otaknya sejak 2004 lagi.

Sesungguhnya, mati itu pasti, dari-Nya kita datang dan kepada-Nya jualah kita kembali.

Al-fatihah….
posted by Mama Hakim @ 10:41 AM  

1 Comments:

At March 18, 2009 at 8:06 PM , Blogger By Ticer Liza Yacob said...

  takziah dari kami sekeluarga. moga rohnya dicucuri RAHMAT. aminn  

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home