" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, July 8, 2009

Urgently....

Ari ni tgh mama landing sambil tgk tv..
around kol 12 gitu...
mama dpt miskol dr auntie zakiah...bb sitter hakim...
miskol tu sebab mama jalan lmbt2 ke dapur...
henpon tgh charge kat dapur....
tak sempat mama replied balik kol auntie hakim..
dapat kol dr papa lak..
"abg on te way amik hakim ni"
"huh...naper ngan hakim abg?"
riso plus cuaknya mama ni...naper plok ni....mcm2 pk ni.....
"kak zakiah kol td suh dtg maik hakim sebab suami kak salimah in critical condition kat spital"
"ooooooooooooooooooooooooohhhhhhh okla....abg kat ner dah tuh??"
"baru jer kuo dari opis ni"

then terus mama replied kol kak zakiah...
dgn suara teresak2..
kak zakaih cakap kat mama
"fidah amik anak"
"naper kak"
"suami kak salimah dah tak de..dia mintak akak kumpulkan org masjid kat rumah"
"o ye ker kak...innalillah...."
"akak byk la bersabar yer.....papa amirul dah on the datang amik dah tu"

gitu la kisahnya....
then around kol 1....hakim dah sampai rumah ngan papa....
papa cakap...hakim cuti sampai ari senin ni..
tak perla...kak zakiah n kak salimah memang jarang mintak cuti pong selama anto anak kat diorg
kak salimah ni akak kak zakiah...diorg sama2 jaga anak2 kat umah tuh...
yer la adik badik kan...
kak salimah ni hakim panggil nenek....hiihihi

ptg tadi auntie kol mama around pukul 4.00 pm...
"fidah jenazah dah sampai"....
then terus terputus talian...mama replied call blk tak angkat lak..
tgh busy la tu kut..

n mama kol papa ajak papa menziarah la petang ni insyaAllah.....
papa cakap..blk kija ni kita g terus la....
mama ok jerkk.....

n mujo la si hakim tadak la byk songeh sgt ari ni.....
cuma tak tdo jer duk ngan mamanya ni..
mamanya tdo dia asik tulis2 n kolor2 kat buku jerkkk...
ajak masuk buai pong tanak...
layan jer la....
posted by Mama Hakim @ 5:08 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home