" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, June 29, 2009

Sunday's Events...

Ahad....
seperti yang telah dijadualkan...
abg lokman kena meregisterkan diri.....
di mana yer....
ohhhh..di sini....Intec Shah Alam...
salah satu pusat persediaan pelajar tajaan JPA
A level selama 2 years di Intec....
sebelum melanjutkan pelajaran dlm bidang medic di luar negara...
ropernya Intec ni stand for International Education Center...
baru la mama tahu semalam....
selama ni tau sebut jerkk....hiihihih

suasana pagi semalam di Intec seksyen 6 shah alam...

abg halim dulu dpt kat Intec seksyen 16 erkk..ke 17....lupa la mak ndah...

tau tempat jerk....dekat ngan UMW......

kali ni obvious sgt non bumi yang mendaftar sekali

terutamanya caf yer nun alif.......

kaum melayu agak tenggelam di sana semalam.....

no wonder la....kes ini timbul di kabinet baru2 ni.....

sket sangat kaum bumi yang mendapat penajaan jpa kalau dibandingkan dgn lepas2nya....

tahun depan skim biasiswa jpa ni dah tuko nama ke biasiswa nasional...

dan pemilihan juga berdasarkan merit pelajar....

tak kira berdasarkan kuota kaum.....

ini budak melayu plus jawa......

excited sebab tgk mama dia dah mula snapped gambo...

hasil kreativiti pertama saya.....

sila la peace mama n papa....

tak nampak muka mama....walaupong mama dah senget ngada2 kat bahu papa....

ohh..yang ni pong....hakim snapped gambo adik dia kut....ihihiihih...

tak nampak gak muka mama......

aingah n mak ngah...

ini mama yang snapped la....

apa yg beria sangat mak ngah tu yer....

aingah cool jerk...

kehausan....menunggu abg lokman register lama sangat.....
bergurau senda ngan aingah lak......

yang lawak hakim ni

tgk jer aingha pakai ray ban tu..dia cakap..."encem"....hahahhaha..tergelak la kami...

ini ler budaknya....abg lokman.....
sebelum balik....abg lokman possed ngan mak ngah....

kol 2 ptg kami bertolak balik...

n kol 2pm gak orientation session abg lokman bermula....

kat sini abg lokman dapat 2 bedded room....sebilik ngan chinese....

arap2 okla di situ man...mung belajo elok2 jerkkk...

mentenkan prestasi mu tu....

pepehal bleh msg mak ndah...dekat jer umah mu ngan kolej mu tukan....

senang sket nak hungga g sana.....

posted by Mama Hakim @ 9:53 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home