" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, June 19, 2009

Rindunya saya...

Yer...saya sedang merindui seseorang sekarang...
Tadi selepas solat zohor.....
perasaan rindu saya sudah tidak dapat dibendung lagi...
membuak-buak...tersedu sedan.....
terisak-isak keseorangan saya di atas sejadah....
tak pernah saya mengalami perasaaan rindu sebegini.....
saya pong tatau kenapa..sejak akhir2 ini....
asyik teringat jer kenangan2 lama.....
sampai ke alam mimpi....bahagianya rasa berjumpa walaupong sekejap...
tp ropernya saya bermimpi sahaja.....
rindunya, kasihnya, sayangnya, cintanya...
seseorang yang bergelar anak....
buat seorang mak......
:
:
:
:
:
:
Mak rindu sangat kat mak....
alfatihah untuk arwah mak yang disayangi......semoga berbahagia di sana....amiinn..
posted by Mama Hakim @ 5:24 PM  

1 Comments:

At June 20, 2009 at 9:33 AM , Blogger h.a.k.i.m said...

  sabo ler byk2 kak pid... doakan yg terbaik utk mak kak pid di sana....  

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home