" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Saturday, July 11, 2009

Boring la plok ari ni..

Owhh..
boring la sungguh ari ni...
bertambah boring sebab papa awal2 pagi dah kuo ke PWTC ari ni...
ada la tu agendanya....
dan sesungguhnya.....minggu ni ada tetamu di rumah kami ari ni...
iaitu abg rahim n abg lokman...
tp dah dua2 dah menghangout kan diri ke klcc..
owhh....tak per la mak ndah redha n pasrah jer la korang nak kuo..
korang bukan selalu pong outing kat kl ni...

n disebabkan saya n anak bujang kecik ni jer kat umah ari ni...
so lunch ni tak mkn beria sgt la...makan ala kadar jer la..
habiskan stok bekpes pagi td jerkk..
saya pong tak lapo sgt lately ni..
n mkn pong dlm kadar yg sedikit jerkk..
mkn lebih sket....perut ni jadi se'eh yang teramat...
n kesudahannya saya jadi tak keruan...n tak leh duk diam....
pendek kata tak selesa la....

aicik hakim lak tak dtg umah hakim ari ni....
kebetulan kakak saya dtg dr trg..mek la dtg sini..
bwk durian utk adik2 dia kat sini...bestkan kakak saya tuh....
dia cakap tunggu saya nak blk..mcm tak leh blk dah tu...
tgh saratkan....kebetulan durian sgt menjadi kat kg tahun ni...
rezeki la tuh.....alhamdulillah......
dia cakap...ayah pong suh dtg kl ni..since saya sakit sendi tu..
ayah riso katanya...ayah ekceli nak mai jugak....
tp ada beberapa temujanji ngan pengantin2 plok...
so tak leh mai la..
tak per la...abg lie cakap nak bawak ayah dtg kl 21/7 ni...
hiihihi.....
saya pong dah ok dah ni...
kurang dah sakit sendi pehanya ni...
n mlm tadi ailong sefamily dtg umah...mkn duyan n tapau bwk blk klang jgk.....
aicik jer lom dtg mkn duyan ni...
nanti aicik lambat dtg..hakim habiskan duyan2 tu...
dia suka sgt ngan duyan tuh...
pagi td pong lom sapan lagi..dia tgk duyan dah mintak..
"nak yan ma."
suh dia sapan dulu tak jln plok...
so terpaksa bukak n bagi dia makan duyan dulu...
then baru bekpes....

ekceli saya abru bgn tdo ni..
bangun tu pong sebab hakim yg bangunkan...
"ma....adik yak"
huhuuhu..nak suh basuh yak dia la tuh...
mamanya saja yang tdo....dia tak tdo pong...
saya ajak dia tdo...
tak mo lak...
semalam pong seharian tak tdo...
mlm kol 10 baru tdo...
itu la kalau ramai org kat umah....nak main jerkk..
susu pong kurang dia mintak....
mujo ramai yg ada nak melayan kerenah dia...

okla mau stop dulu la..
sambung baring lak...
n sambung kemas kain yang dah dilipat tuh...
posted by Mama Hakim @ 3:39 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home