" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, November 10, 2008

Jom layanzzzzz

Jom kita melayanz gambo2 ari ni erkkk...
hiihihi...
ekceli gambo2 ni..mama gather utk 3 arinya....
jadikan 1 entry jerkkk...
jom kita melayans.....


pesal mama tgk kecik lak gambo ni erk??? huuhuh..sebab guna handphone jer kut...papa...yuk...beli camera canggih sket.....ala2 dslr ker..tak dpt d90...d40 pong cukup la.....bio nampak besau sket gambo hakim ni....
hakim duk atah menan gogeh2 ni....tak mo turun dia....masa ni ptg...blk dr opis..singgah PKS beli susu hakim....angkat jer dr menan kuda ni...terus menjerit la....tu tgk tu..dia peluk molek je kuda tuh...

ptg sabtu.....riadah time...kat tasik kelana jaya tu.....hihiih...ekceli MAMA SUKA SGT PAPA PAKAI CAP...sebabnya adalah....kalau mama ckp kat sini...harusla kembang montot papa tu...akkakkaa......tp...papa ni amat payah pakai cap.....antara perkara yg membuatkan papa pakai cap ialah...bila hari ujan...dia nak g buang sampah....pakai la cap....huhuuh...dia tau tak ekceli..mini dia ni suka dia pakai cap...tp dah ckp dah pong....wat dekkk jek....hahhahah......seingat mama..masa bercintun dulu 2 bijik cap mama kasik kat papa....tp ntah la ilang ke mana....itam satu...putih satu...yg tinggal hanya la itam ni jerk.....ekkeke..ptg tu...mama pong tatau naper dia tingin lak nak pakai cap.....hihihih..tak per...i like....:) hiihih...mcm gatal gitukan...akkakkakak.....

ni lak anak n mamanya...tgh tunggu papa angkut stroller si kecik ni...mama n papa jogging...anaknya kena la duduk dlm stroller...hihihi...dia pong mcm berlari2 jugak la dlm stroller tu....hihiih..nak buek cam no...terpaksa bwk si kecik ni jogging sekali....hihiih..abih tu nak tinggal ngan saper..tp best.....walaupong mama agak semput gak ari tu..yer la dah lama tak gongging....hihiih....

dah habis jogging...time hakim lak main......sat sebelum tu...nampak tak bulatan yg mama scratchkan itu...huhuuh....beragin jer mama tgk.....nanti mama strory the morry erkk.....

haaa..sini clear sket kan....mama sengaja amik gambo pakcik tu....kununnya nak amik gambo hakim tgh main ler....tp...tu la..nak ckp....geram tak korang...kalau tgk pemandangan mcm tu....boleh pakcik tu baring n baiknya landing atah papan gelungsur tu....huhuuh...punya la ramai budak2 main kat situ...dia leh buat dek jerkkk....huuhuh....tadak kesedaran langsung.....tak malu pong ye gak.....sedap tol dia landing situ..sambil pejam2 lagi matanya...bestnya kalau ada burung gagak lalu situ..berak jer atas muka dia...hihiih..padan muka...yer la itu tempat main budak2 kan...budak nak guna gelongsor tu....melalui observation mama...ramai gak budak kecik yg membantutkan urusan gelongsoran masing2..sebab pakcik tu la......org tua kalau nak landing blk la rumah...atah katil lagi la best melanding...

ha...terpaksa la anak mama menggunakan gelongsor belok2 ni...

bekpes ari ahad.....made in kedai mamak.....roti sardin....poser2 ni..best lak tgk roti sardin ni...yum...yum....nekad ni...insyaAllah nak poser sampai khamis.....insyaAllah...perjuangan harus diteruskan...

hakim n papa....roti arab ler.....

huhuhu..sedap mencicah dik...best erkk...first time papa kasik cicah dlm kuah erkk...hihihi....

Labels:

posted by Mama Hakim @ 10:00 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home