" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, November 4, 2008

Ngantuknya...

Mesti korang pelik...
awal pagi dah ngantuk erkkk....
mmmm....gitu ler....
anak den tu....sejak malam kelmarin asyik terbangun tdonya....
kalau terbangun jer mintak susu tak per.....
ni idak....dia bangun....pas tu dia nangis n plus jerit2 lagi tu....
bermula mlm kelmarin la....mlm td lagi parah...
mlm td mama rasa ada dlm 4 kali berulang kejadian mcm tu....
kuat la jugak dia menjerit tuh...
ntah la jiran2 kami dgr tak jeritan dia tu..
arap2 tak la...sian deme nak tdo......
pujuk2 n bagi susu pong tak mo.....masuk buai pong tak mo..
tatau la naper.....mcm ngigo gitu jadinya.....
sebelum ni bangun mlm mintak susu tu normal la kan...
walaupong semalam dia boleh mintak susu 5 kali....
kalau lagi best ada la 6 kali kena bangun bancuh susu dia....
terpaksa la mama atau papanya terpisat2 bangun wat susu utk dia....
bangun pagi esok....nampak bersusun jer botol susu tepi katil......
tp since dia nangis2 mlm ni.....sekali jer mintak susunya...
pelik gak mama ni....
naper yea...
posted by Mama Hakim @ 8:18 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home