" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, August 11, 2011

Nasi Arab

semalam menu berbuka adalah nasi arab.....

masak ker??

hahhahha...nan adonya saya week days ni nak masak beria berarab2 ni....

order sahaja dari opismate saya...

MIL dia kebetulan memang set up business catering ni.....



gambar ni adalah ilustrasi semata..

pinjam dari google image...

juadah nasi arab kitorang semalam adalah tak dan nak menyenap...

sebab sibuk nak suap ke mulut..

hahahhahah


tp lazat la...

lenkali boleh order lagi..:)

ayam pong besar 3/4....

sos dia pong kena ngan selera saya....


n next weeknya agenda..selasa....

nak order ayam golek plok

ayam golek cicah ngan blackpepper gravy...

wah ternyata makin menambah selera..

feveret incik suami saya tu....

petang ni saya nyer plan nak buat ayam bakar sahaja....

pastu cicah ngan sambal spesel sarawak.....

resepi dr tim...

tqvm tim...akak dah coba resepi tu...

ternyata nyaman.....
posted by Mama Hakim @ 8:05 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home