" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, July 22, 2011

Nasi campur satuwwwwwwww

first kita citer pesal bola dulu.....

mlm tadi sudah pasti ramai yang menonton bola...

Malaysia Vs Chelsea

saya sangat gembira dan berbangga ngan game malam tadi...

walaupun pasukan negara kita kalah 0 berbalas 1

tapi kalah bermaruah

dan pujian harus diberi kepada barisan pertahanan di bawah pimpinan Ong Kim Swee

memang ternyata good job!!!

tok rok cetong torress n lampard!!!! hahahhahha

dan untuk barisan penyerang team Ong Kim Swee sila bermain dengan bersungguh2 lagi

lipat gandakan lagi usaha.....

saya lebih suka corak permainan dan taktik barisan penyerang

di bawah pimpinan K Rajagobal....

jikalau 2 team ni bergabung

saya rasa pasukan bola sepak negara kita akan lebih berperisa

apa pong jangan lupa sabtu ni...23 july

Malaysia vs Singapore...

kelayakan utk World Cup..

arap2 banyak gol utk malaysia...

jangan kasik bolos gawang kita....!!!!!


ok dah habis citer pesal bola....

nak luahan perasaan ari ni..

kija dlm sgt keadaan tertekan...

yer ari ni....memang rasa macam ditekan2 gitu..

sebabnya...semalam kol 5 pm dpt emel dr buss...

wallala....sistem ku error....

grrrrrrrrrrr....geram tak...naper la nko tak error kol 8 pg tadi..

nak error time org dah balik...haihhh....ralat ngguh la...

dah la esoknya...yakni hari ni ler dah shoot emel dgn users utk sessi demo....

so ari ni...saya agak busy.....pagi betulkan error n bugs...

debug....debug....betulkan SP....

till kol 12.30pm baru dapat solve problem...

penat jiwa dan raga...

ari ni saya sepatutnya sediakan jiwa dan raga saya ni utk persiapan ke kuching....

so....saya tak sempat la nak collaborate utk itu...

sori ye tijani...

nanti kat kuching saya volunteer akan jadi speaker utk UKP...:)

sian kamoooooooooo

dan petang ni....

harus la saya sepetang concentrate dlm blk miting utk sesi demo sistem baru saya...

huuhuhuuhuh....

agak2nya ari ni kena balik lewat tak??

tp betulkan...kalau kita tertekan physically n mentally...

fikiran pong tak berapa betul nak berfikir erkk...

logik pong ke laut...haishhhhhhh....

bebaskan diri kamu dari tertekan, ditekan dan menekan!!!
posted by Mama Hakim @ 1:47 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home