" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, July 8, 2011

dOne!!!

yeay...

ari ni projek 2011 saya dah siap....

dah siap combine n demo to pn boss..

SKT saya dah lepas la...

cuma blom masuk prod jer lagi....

lallala...tp lega la....sebab berjaya melepasinya....

alhamdulillah dan syukur dipermudahkan olehNYA segala urusan saya...:)


tunggu UAT n Training session jerkk....

ni reminder utk diri saya sendiri....

saya kasik tulis besar2

pampang kat skrin....

jgn leka n terleka.....

buat kija....

jgn main2...:)

kerja yang diamanahkan seboleh mungkin siapkan as per schedule!!!!

-ingatan untuk diri saya sendiri...tidak ada kena mengena ngan orang lain-


p/s: projek baru lepas ni apa la plok yer...:)
posted by Mama Hakim @ 2:01 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home