" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, July 7, 2011

Berlinang air mata baca kisah Norma ni

semalam saya dapat emel pesal kisah Norma ni dalam mailbox saya...

sebelum ni masa blogwalking dah jumpa dah pesal kisah ni..

tp saya tatau Norma ni sakit apa.....

sebab byk blog just tulis "bantulah Norma"


semalam saya terdetik nak tau...

dan nak baca...

Norma ni sakit apa yer....

ropernya beliau menderita sakit brain cancer....

tp beliau di serang di bahagian saraf medula...

malignant cancer jugak.....

tu la....namanya.....

BARAH OTAK...

terus hati saya rasa nak tau....

nak gali lagi kisah Norma ni...

sebab i have face this critical situation 8 years ago....

dengan arwah mak saya....

survive for 6 years.....!!!!


yang sedih kisah Norma ni...

beliau muda belia lagi..

baru kawen..

n baru jer melahirkan sorang bayi lelaki...rafiq....

tak sempat rafiq nak merasa kasih sayang seorang ibu....

ibunya dah terlantar di hospital....

tak leh belai....

boleh pandang jerkk...

tp budak kecil mcm rafiq tu mana tahu derita ibunya...

sedih sangatkan.....

dan untuk suami beliau....Talib namanya tak silap...

anda memang suami yang superb la....!!!!!


ok...kalau nak tau details dan progress Norma boleh rujuk blog Moon ni..

dan kalau nak tahu lebih lanjut regarding the kronologi penderitaan Norma baca sini..


dan sesiapa blog readers My Hakim yang ingin hulurkan bantuan

boleh bank in ke details seperti bawah :


CIMB ACC

01070068677528

NOORMAWATI MOHD RASIF


-tqvm kerana anda sudi membaca entry ni-
posted by Mama Hakim @ 8:06 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home