" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, July 5, 2011

Tapau

hari ni dan semalam

saya menapau bekpes dari rumah..

bangun masak early morning....

5.45 am saya kong kang di dapur....

n tapaukan...

satu tupperware utk hakim

satu bekas tupperware utk saya....


ni bekalan kitorang ari ni...

pagi td sy adalah goreng jemput2 ikan bilis jerkk...

semalam nyer bekalan saya masak heavy sket...

nasi goreng kg......

tp bekalan ari ni..

sayanya bahagian tu tak sempat bawak bekal ke opis pong...

sebab tetiba dlm car pagi td...

amsyar sudah tertengok tupperware itu...

terus dia cakap..."kak....kak"

dia suh saya bukak la tu....

bagi dia jemput2 terus dia ngap.....

terus saya rasa...cian lak..

tak sampai ati lak saya nak bawak bekalan tu ke opis...

tak per la...bekalan mama jadi bekalan adik....:)

tinggalkan jer la bekalan tu kat umah auntienya td...

ngeee....

moralnya next time....

kalau siapkan bekalan tu...

kena sediakan 3 bekas yer pn mamahakims....

satu utk abang

satu utk adik..

n satu utk mama...:)
posted by Mama Hakim @ 5:55 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home