" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, June 23, 2011

Layan gambar2 saya di IJN

layan gambar2 saya di IJN...

selasa dan rabu...

insyaAllah mlm ni atau esok saya citerkan kisah saya di IJN

saya n MIL menemani ucunyer utk buat scanning
pagi selasa ni..agak boring...sebab doc lom masuk utk decide bila tarikh pembedahan...


ni bekalan saya ari selasa ke IJN...
ada telekung...ada jajan2....

ada lappy sekali....

tak puas browse thru android...

berbueno dulu....yum...yummmm


scene dr tempat lepak saya...sambil layan fb....ngeeee..:)

sebab port ni linenya sgt lajuuu....

zassss gitu....

ni betul2 depan saya....hihiihi


ni masa blk2 scanning masa temankan SIL wat scanning..

saya n MIL tunggu kat luar la....

pakcik kat wheelchair tu sekadar pelakon tambahan sahaja...


ni hari rabu....

tunggu di ruangan menuggu..

time ni SIL dah masuk dlm OT.....

incik papa pong ada hari ni....

tp tak leh lekang dr lappy nyer....

siapkan kija dan tugasannya....esok beliau ada sessi demo sistem....

kami berlima tunggu di sini....

mak, abah, farid, papa hakims n mama hakims...

abg udin n kak hanim tunggu depan OT sana....

posted by Mama Hakim @ 5:59 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home