" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, June 7, 2011

rujukan + berangan ()

berangan nak beli set corelle yang ni..


koleksi corelle saya sema adalah pattern round


nak try guna yang petak lak


insyaAllah kalau ada rezeki..:)


i'll grab it..


saya jumpa paling murah org jual set ni is rm365.00


set ni namanya Simple Line


yes betui la tu...


saya design dia yang simple+modern+chic gitu....:)


tak der la semak sgt kan..



td jenjalan kat internet...


jumpa la web org jual corelle yg plain ni...


set Winter Frost White ni...


tau rm berapa??/


rm330 16 pcs....


dan set yang bawah ni pong ada gak..


set ni namanya Hot Dots


pong dia jual ngan rege rm330....


saya beli ngan rege rm199 saja...


saja nak buat ayat jaki jipang di sini..hahhaha


saya save rm131 di sini.....:)


owh...suker.....
posted by Mama Hakim @ 1:25 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home