" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, May 27, 2011

Al-fatihah

semalam lebih kurang 12 saya dpt kol..

Mak Long saya dah pergi...

sudah dijemput ke sana....

Al-fatihah untuk arwah Mak Long....

Asiah Bilal Mamat

semoga roh arwah dicucuri rahmatNYA

dan ditempatkan dalam golongan hambaNYA yang solehah di sana...

amin....


Mak long ni adalah kakak kepada arwah mak saya....

belah arwah mak....mak long dan arwah mak 2 beradik jer perempuan....

sema dah dijemput ke sana....

belah ayah saya.....sorang perempuan adik beradik ayah...

mak teh saya....pong telah pergi menghadap Khaliq...pada tahun 2009...

makcik2 saya semanya dah pergi...

untuk arwah mak....

arwah mak teh...

dan arwah mak long...

muka mak long memang seiras muka arwah mak....

mcm kembar...dulu kalau menziarah mak long...

terubat kerinduan saya pada arwah mak....:)

sekarang....rindu dengan arwah mak-mak saya ni...

banyak jasa dan kenangan bersama yg layak saya simpan dlm memori

sekalung doa dan al-fatihah untuk kalian....

semoga damai abadi di sana....
posted by Mama Hakim @ 8:00 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home