" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, June 27, 2011

Agenda Hari Sabtu

dah agak lama tak update agenda ari sabtu....

disebabkan ari sabtu tau dah terajin amik gambo...

n ari ni terajin nak menulis kat blog...

jom la layan agenda sabtu kitorang yg lepas....


sabtu pagi adalah saya tak kemana pong...

duk rumah....masak n masak...

tp 2 hakims n papahakims sema off to service centre....

service car la....

so saya duk umah dgn aman damai...hiihi

tp sebab lama sgt kol 1 pong tak balik lg...tetiba jadi boring la plok.

rindu kat diorg....hihiihi


petang tu

lepas zohor...

bagi diorg tdo dulu sat...

around kol 3.30pm baru off to KL...

1st agenda...

saya nak g gulatis jalan tar...

yer..mau cari baju raya anak2 saya 2 org tu....

incik papanya tak yah tempah dah...sebab bajunya dah ada....

beliau setiap tahun akan tempah 2 pasang baju melayu......

so saya kena carik kolor yg sama ngan baju beliau tu la...

tahun ni pilihan yg kami ada adalah kolor grey atau pic....

kolor pertama yg saya pilih tak match lak ngan baju melayu 2 hakims...

ada jumpa kolor lite2 la..ada yg heavy lak kolornya..

terus skip ke plan b....next color la....

mujo ada kolor utk baju diorg tu...

kalau tak....frust la saya......

seterusnya saya carik baju utk saya lak la..

utk samakan ngan baju diorg lak....


ha....g la shoping gulatis la ni...
ada cabutan bertuah lagi...
saya pong join cabutan bertuah tu....
hadiah dia best....dapat saga BLM...
dpt viva...
dapat tv lcd...
ada dapat kain pasang....
tu yg saya ingat la.....
pastu saya sempat berangan....
alangkah bestnya kalau dapat car tu kan...
tak yah susah saya nak beli car utk ke opis baru nanti...
tp....
saya nyer belian tu tak layak pong utk dapat car2 tu uols...
hahhahahha....
so berangan jer la....

lepas isi borang cabutan bertuah tu....
terus bergegas ke tmpat parking..
sebab incik hisyam n 2 hakims tak ikut pong ke gulatis tu..
saya sorang jer..
diorg tdo..su tunggu dlm car jer la..
tup2...saya masuk jer dalam car...
dua2 dah bangun...
pastu tetiba saya lapo...
hakim pong mintak nak makan...
padahal dah mkn nasik kat rumah sebelum keluar...
saya masak singgang sotong tghari tu..
ok....jom la kita cari makan dulu...
dalam kepala ada tempat nak tuju ni....
hiihihiih....

ha...tgk ni.gigih papanya...
sebab mulanya amsyar jalan...
tp abang dukung...
last2 papa dukung dua2.....
mujo incik papa gagah perkasa...kalau saya ni...
huuhuh
amsyar sorang pong kurang larat nak dukungnya..

menuju ke tempat makan pilihan mama...
yer saya nak makan kat INSAF jalan tar...
boleh imagine nasik berianinyer yg lazat tu...
yum....yum.....

tp...hakim tak mo lak masuk INSAF tu...
dia nak makan kat KFC jugak...
pujuk2 pong tak mo...
terpaksa la ikut kehendak dia tu....
mujo sebelah kfc tu ada a&w...
dah boring mkn kfc..
kita masuk a&w la.
lagipong dah lama tak mkn kat sini...

sempat saya curik2 snap erkkk..
hihiihiihih


dia yg sabar menanti dan tak banyak songeh...

mcm mama dia...:)


hidangan kami....


habis makan2...

terus ke IJN..

pestime bawak diorg melawat ucu nyer....

hakim la yg paling happy...

dapat jumpa abg emran....

mak long n nenek....

atuk n cik farid dah balik johor...

posted by Mama Hakim @ 5:57 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home