" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, June 24, 2011

Jual Kain Saree Crepe...

Jual kain...

jual kain....

jualllllllllllllll kainnnnnnnnnnnnnn

murah..murah....

kain molek2 belaka ni...

lembut2.....

kain adalah jenis flowwy bila dipakai....

sejuk2 kainnya...sesuai la ngan musim panas yang melanda negara kita la ni....

dan kain sangat la panjang....

6.3 meters u....

boleh buat baju mak sepasang...

baju anak sepasang lagi...

kalau mcm saya tadak anak pempuan...

leh buat baju anak buah ker...

anak biras ker.....hiihiih

anak sepupu pong boleh.....ngeeeeee

ok..tak yah cakap byk..

jom tgk corak2 kain nya...

tgk jer la erkk..

nak sentuh tak dapat no.....


saya review dr kiri ke kanan....

yg ujung tu coklat itam....dia mix....ada corak munga2 sepanjang semeter lebih saya rasa...

dan selebihnya ada corak jalur2 menegak.....suka saya design ni....ilusi optik tu...

boleh nampak kita kurus molek tu....

NEXT

yang kolor biru jalur2 tu....pakai yg jalur2 ni yg kurang tinggi napok koho tinggi molek...:)

NEXT

yang kolor ijo gelap coklat ni...dah sold out....sori yer....:)

NEXT

yang kolor krim n kakinya kolor cyan tu pong dah sold out...dibooking oleh pn. ma kita...hye...hye....:)

NEXT

yang kolor gold tu....stil available lagi sehingga kol 6.17 ari jumaat ni...

sesuai tak utk saya adiahkan utk MIL saya....:)


dr kiri cepat jalannnnnnn

ok yang kolor turqoise merah celoreng2 tu...dah sold out jugak yer....

NEXTTTT

yang corak abstrak coklat, putih n itam tu...still available...:)

NEXT

yang kolor gold ni dah sold dah.....:)

NEXTTTTT

yang kolor maroon pink tu....still availabe lagi...kalau nak masuk minang boleh ler....
merisik dulu pong no hal la....:)

dari kiri jugakk..

yang turqoise tu masih ada jg lagi......

NEXTTTT

yang corak abstrakkkk itam, putih merah tu pong ada lagi.....

NEXT....

yang ijo tu dah sold la....dibeli oleh mrs blog's landlord...ngeeeee:)


kain saree crepe ni sema dibawa masuk dari india sana....

anak buah saya balik bercuti 2 minggu...jumaat lepas sampai KL...

saya tulun beliau jual jer la....

komisen??

blom bincang apa2 lagi ngan beliau....:)

dapat upah kain sepasang pong dah memadai....

tulun menulun kan amalan mulia.....:)


saree traditional??

ooo ada gak dia bawak balik ari tu..

tp tak byk la...

dalam 5 pasang gitu la..

tp sema dah sold out itu saree traditional...:)
posted by Mama Hakim @ 6:07 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home