" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, July 14, 2011

string isnin

String Isnin = halfday.selecteditems.ToString() ;

Response.Redirect = ("HKL.aspx") ;




isnin pagi yang lepas..

saya adalah on Half Day leave

dan saya berada di HKL semasa half day tu...

gambar2 di atas menunjukkan saya & adik saya dengan gigih

mencari lokasi yang hendak di tuju di HKL...

nyaris2 kesesatan kebaratan la kami...

tp orang kata....

malu bertanya sesat jalan...

memang kena ringan mulut bertanya la...

mujo saya n adik saya ni agak ringan mulut nak bertanya....:)

tp satu je la nak cakap g HKL ni..

SUSAHNYA NAK CARI PARKING KAT HKL NI..

n so crowded....huuhuhuuhu
ok....next entry saya sambung citer saya di HKL...

dah nak balik dah....:)
posted by Mama Hakim @ 6:18 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home