" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, April 18, 2011

Wishing Myself Happy XX BornDay

Semalam...

17 April my bornday....

Alhamdulillah....

diberi kesempatan dan peluang tahun ini utk menyambutnya

bersama anak2 dan suami tersayang....

semalam saya jugak ter"recall"

"sambutan" besday saya yg agak "spesel" setahun lepas....

genap setahun peristiwa berlalu...

celebs dalam ambulan...wit nenong nenong siren...

dalam wad....wit tube n jarum2nya....

no cake...

no candles....

no besday rhytmes...

w/o amsyar...

w/o hakim..

w/o incik papa

together with me on my special day.....

only 100 pluss is alllowed...

cian...

n this year....saya panjatkan kesyukuran utk NYA...

diberi saya peluang...

utk celebs dengan mereka2 yang saya sayang....

tak dpt saya gambarkan kenikmatannya dengan kata2...

thank you ALLAH!!!...


semakin tambah usia...

semakin pendek tempoh di dunia..

semakin banyak ibadah yang perlu ditambah...

semoga makin diperbanyakkan muhasabah dan taubah...

semoga makin banyak pesanan dan ilmu diwasiatkan untuk zuriat2ku...

semoga kami sekeluarga berjaya di dunia dan di akhirat nanti....

semoga kami sentiasa bersyukur dengan rahmat dari NYA....

dan redha Allah always with us....

aminnnn...ya rabbal alamin.......


terima kasih juga....

utk para saudara mara n sahabat rakan taulan..

for the wishing me on my special day....

again...thanks a lot dear!!!!....

many-many happy return of the day to me....

n uollllsss toooo.....

muah...muahss...:)
posted by Mama Hakim @ 8:20 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home