" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Saturday, April 2, 2011

Kenduri Kapten Norhayati @ Kuala Kubu Baru

Kenduri last week on 26 Mac

@ Kuala Kubu Baru

tunggu pantin bersiap bawah pokok nyior.... terlopong tgk apa la tu... ada istiadat tentera.... pantin pompuan tu kapten tudm.... panggil dia adik mek...

adik mek ni...

anak sedara abang ipar saya....

anak sedara abg lah...

abg lah adalah suami kakak saya yg nom 2...

kak mek tu.....

kami yg beria tgk pantin lalu bawah pedang.....


tu kakak saya....yg ada kat bakang satu...yg sebijik mcm muka saya tu ler..


ni 2 smartheroes saya....


macam nak sama besar la plok diorang ni....


possed ngan rombongan dari kg saya.....


jom kita balik la....alhamdulillah perut pong dah kenyang.....

posted by Mama Hakim @ 6:34 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home