" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, April 1, 2011

Bingkai spek mata trend terkini 2011

petang ni gigih mengoogle frame spek mata

nak cari yg trendy kononnya....

dengan harapan agar nampak classy kalau digayakan nanti..

tp tak sedar muka awak tu bolat....

hiihihihih


esok sayanya plan nak g kedai spek mata...

nak tuko spek mata baru

belum tukar dah show off erkk..

ngada2 gitu mamahakims ni....ada aku????

kalau tak jadi tukar padan muka...

hahhahhahaha

ada???


sebenarnya spek mataku sekarang

dah sakit tenat dah ni....

kalau korang perasan....

dah senget benget dah kedudukannya...

ni kes selalu kena tempeleng ngan amsyar la ni...

hahhaha...alasan baiknya....

owhh..tidak....saja jer nak bergurau petang2 ni....

amsyar anak yg baik....sebab mama dia pong baik jg....:)

padahal mama dia kalau tdo dlm car tak hengat dunia....

sampai spek mata herot berot jadinya.....

tu alasan pertama yg mamahakims karang kat incik papa semalam...

alasan kedua....

sebab lately ni...

saya selalu penin2...

power spek tak cukup...kata saya....

hahhahah...

"fenin dah paler ni pa.....kena buat spek baru ni..."

yer la..spek mata yg saya pakai sekarang dr zaman tok kaduk lagi ni...

tak stylo n trendy lasung dah pa....

yer la...spek ni saya buat masa hakim kecik toet lagi....

dan alasan seterusnya...

spek saya ni dah calar balar dah wes...

seyes....

tp korang tak nmpkkkan...

sebab saya pandai cover...

saya sorang jer perasan...


dan setelah incik papa mendengar hujahan saya semalam...

dia kata okla...

dan saya pong petang ni dgn gigih menggoogle bingkai mata yg stylo mylo....

hahahhah

stylo la sangat....

ada aku???

hahahhhaha

posted by Mama Hakim @ 5:13 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home