" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, April 8, 2011

Terima Kasih...

terima kasih untuk incik papa..

sebab beliau ari ni dengan rela hati mahu menjadi bbsitter kepada 2 heroes kami....

yer...saya kija ari ni...

incik papa di rumah ngan anak2...

naper incik papa lak jaga anak ari ni??

sebab bbsitter diorg mintak cuti 2 ari...

yakni jumaat (ari ni) dan isnin ni...

naper pn mamanya tak cuti??

cuti pn mama dah tinggal sket dah..

incik papa masih byk cutinya...hihiihi

lagi pong apa salahnya sekali sekala incik suami yg jaga anakkan....

bukan sokmo pong....

gini la idup kita berumahtangga....

kena ada tolak ansur.....

dan toleransi....

dan apa yg penting kerjasama.....

esp kalau both suami n isteri berkarier.....

tak elok tau...

pn mama jer kena cuti utk jaga anak....

incik papa buat dek bab jaga anak...

anak sakit isteri la jugak kena cuti....

anak admitted isteri la jugak kena cuti...

habis tu cuti u tu nak simpan utk buat apa...

so sesama la perabihkan cuti utk kebajikan anak2...

jgn satu pihak saja.....

huuhuh..pantang iiiii...

org lain i tatau cam ner..


dan bercakap pesal cuti...

esok kami pong akan pergi bercuti jg....

yeayyyyy...vacation 3d2n.....

yer la alang2 auntie diorg cuti sampai senin tu...

kita pong pergi bercuti jugakla......

hopefully sema ok...

anak2 sihat sema....

papa n mamanya pong....

dan cuaca pong ok.....

dan yang penting everything ok n selamat semanya.

perjalanan pergi dan balik...

dan semasa bercuti jg....

amin......


fresh pic yg papa tag kat fb mama pg ni...

amsyar yg tgh mamai....

bangun tdo kut....

ikut papa services car @ nissan service centre

pestime bwk budak kecik ni..

biasa bwk si abang...

tp si abang g skul ari ni....

ari ni...nurse dtg skul dia....

cek gigi n ajarkan cara gosok gg properly...

i like....

arap2 dia ok n happy.....:)

ni gambo kat taman ahad lepas...

"abg nak peluk adik" ala gambo adik ni kecik la plok......
abg nak pimpin tgn adik.....

mama tak yah jln ngan adik....
semoga ikatan ukhuwah di antara mereka sentiasa kukuh hingga akhirnya..:)
posted by Mama Hakim @ 1:02 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home