" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, April 19, 2011

Vacation n JJCM @ Penang - Last day!!!

Entry terakhir JJCM @ Penang..

hari isnin last day kami di sana...

pagi2 adalah sarapan dulu...

isi perut....

terliur tgk abg saya makan "timun cina"

saya tak boleh mkn lagi....

saya kecik lagi...

dan timun cina ini sangat tak elok utk penghidap semput macam saya..

sebab tu mama tak bagi saya...

abang saya dah tak semput..

sebab tu mama dah bg green lite utk makan..

so saya adalah terkulat2 tgk abg saya makan...

buah yg isinya merah..kulitnya hijau ni....

saya tgh tunggu green lite utk terjun pool.....

yeay....akhirnyaaaa!!!!



lebih kurang kol 11 check out dr otel naza....

terus menuju ke line clear nasi kandar..

dengan harapan ari ni linenya betui2 clear no.....

week days.....takkan ramai lagi org beratuq kut....

hiihih...sempat possing erkkk....

tu nampak line clear kat bakang...

yg sign board ijo tu...

mamanya busy nak possing...

anak dah maju ke depan..

huuhuuhuh

alhamdulillah..

akhirnya...

dapat kami merasa nasi kandar line clear ari ni..

memang clear la ari tu....

masa kami sampai sana lebih kurang kol 11.30 pg...

tp nasinya dah 3 periuk yg habis...huuhuhu

wah..kagum saya......
abang makan nasi beriani...
adiknya makan pinggan kosong jerkk..hihiihi


ni la lokasi kedainya...

line clear nasi kandaq.....


hiihihi....

jom naik feri...

aik ke mana lak ni???

Pulau Payar.....

sebelum naik feri kami sempat pergi menapau....

nan cheese tandoori dan nan garlic tandoori

di restoran kapitan...

bekalan makanan...

awat la badan tak naik...

makan...makan n makan....

siap menapau2 lagi.....

ye kami naik feri utk ke tanah besar...dah naik balik dah...
pestime saya dan anak2 dan incik suami naik feri ni..
so incik papa adalah kijanya...snap...snap...klik..klik jer la...
babai penang.....insyaAllah....pjg umur..ada rezeki kami dtg lagi...
ada jugak gambo kami sekeluarga dalam feri...
sampai ke tanah besar..


terus setkan papago...route to sg dua....


nak makan mee udang sg. dua di sana...


orang kata mee udang di sini memang terbaek la...


harus kena jamah n merasa jugak.....



tadaaaaa...mee udangnya sangat lazat....yummy2x....


plus....udang2nya sgt besar.....


puas hati la makannya......


dan lebih kurang jam 3 kami bertolak balik ke KL...


tamatla sudah penceritaan berkaitan percutian dan agenda makan2 kami di Penang...

posted by Mama Hakim @ 10:04 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home