" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, October 19, 2009

Show off Amsyar's EBM stock

Tadaaaaaaaaaa....
Ini la stok EBM amsyar....
tak byk sgt pong stoknya...
tp lebih dr cukup la utk stok seminggu ke rumah bbsitter ni...



biasanya week days..saya akan top up stok baru 4-5 botol everyday...
tapi lately ni disebabkan busy sangat kat opis saya dpt dlm 2 botol jer kat opis...
dan blk rumah...dpt la dlm 2 botol gaks....

setiap ari saya akan bekalkan 4 botol utk di bawa ke rumah bb sitter...
sebotol yang freshnya..
3 botol lagi ebm...
so far habis sema ke empat2 botol yang saya bekalkan tuh.....
n kalau tak cukup saya standby jugak dlm 4 scoop susu formula..
tp biasanya cukup la ebm dia tu...
kdg2 hari jer mood dia nak minum lebih kena top up ngan susu formula tu gak...

nanti next entry saya plan nak citer cam ner cara saya bekalkan susu2 ke rumah bbsitter..
n tips2 yang saya rasa penting utk para ibu yang breastfeed...
dah ada experience ni baru la bleh share2...
dulu....duk baca pengalaman org jugak...
dah applied baru tahu...:)
insyaAllah saya akan share...
utk manfaat bersama....


posted by Mama Hakim @ 5:26 PM  

2 Comments:

At October 24, 2009 at 11:12 AM , Blogger By Ticer Liza Yacob said...

  akak dulu, perah punya perah, orang kat taska pulak tak reti handle. lambat la...leceh la katanya. dia tak mo handle. tepaksa la zhaim disumbat ngan susu lembu jugak. bengong betul indon tu. tapi tak leh nak buat apa la.  

 
At October 24, 2009 at 7:47 PM , Blogger Mama Hakim said...

  tol kak....mulanya ragu2 gak..bleh ke nak bekalkan ebm ni ke rumah bbsitter...yer la...takut menyusahkan dia....tp alhamdulillah...akak tu ok..depends pada pengasuh anak2 kita jugak la kak erkk...  

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home