" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, October 7, 2009

Entry Dalam Kebusyan

Ntah apa2 la tajuk entry kali ni..
no idea nak tulis tajuk apa ekceli..
tu yg kuo tajuk seperti di atas...
lantak la...
janji i sukaaa

opss sebelum tu...
bagi salam dulu...Assalamualaikum...
pembuka bicara mlm ni...
rasa mcm sudah lama tak menghapdet blog ni..
haahha....padahal baru jer beberapa ari...
yer la...blogger tegar gitu...
ngaku tuh...tak per la....

ekceli since sunday saya mengupload gambo2 raya ke dlm blog ni...
tp tatau la naper lembabnya...
tak pernah la plok lembab gini sema...
sampai mlm ni tatkala ini..
saat ni lom lagi siap ni..
sabo jer la..
orang yang beriman itu harus ada kesabaran..
so i sabar menunggu...

nak citer per erk mlm ni....
oooh....dah ada idea nak tulis ni....
alhamdulillah...pertamanya...
permohonan saya utk postponed kursus pada hujung bulan ni telah diluluskan oleh pihak pengurusan...
mujo ada sumone yang replace kekosongan saya itu..
syukur sesangat....

dan news yang tidak best saya dpt minggu ni..
is....saya harus membusykan diri sepanjang oktober ni...
kerana vendor microsoft dah mahu ca alif ba wau ta dr opis
team depa akan guide our team till end of tis month jer...
so....tak paham2 lagi ker...
siapkan ler system yang belum siap tu sebelum depa cabut...
kalau depa dah tak do nanti..
saper yang nak guide korang wat coding tuh...
c sharp, sharepoint, wss, dblists n sema tools tuh...
fenin la...
so tak mo fenin...
fully utilize depa sebelum anda kepeningan, kemabukan nanti...
dan ketua bahagian pong dah bagi arahan utk stay back kat opis dan
kija on wiken...
huuhuh....i prefer on wiken la...
sabtu ker....
cian anak2 i kalau blk lambat sgt...
dan semalam dah demo jugak system yang dipertanggungjawabkan utk saya develop..
perlu penambahbaikan lagi...
itu baru head of unit yang verify...
lom lagi head of division mai tgk...

dan ari ni apa yang best...
saya dah applied double pump...
suka sangat...
sebab outputnya yang memberangsangkan..
sangatla berpuas hati....
dan saya sarankan kepada kaum2 ibu yang plan nak bg BM kat bb nanti..
guna la double pump ni...
save time sesangat....n ouput pong byk compared to single pump...
good for career mommies...
try la...lom cuba lom tahu...:)

okla...saya nak rest dulu la...
till then k..


posted by Mama Hakim @ 10:00 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home