" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Sunday, September 27, 2009

Kerja..o kerja...

Esok bersamaannya hari isnin..
jatuh pada tarikh 28 september 09...
yer...
esok hari pertama saya menyambung kembali tugasan saya di tut toooot...
setelah 60 days bercuti pantang...
lahai
sungguh la kritikal virus m menular dalam badan ni...
rasa mcm kepala ni tepu semacam pong ada...
huhuuh....

esok kena tinggalkan amsyar n hakim kat umah bbsitter...
huuhuh...sedih jer...
sepanjang minggu ni...
dlm kepala pk yang tu jer...
sian anak2 tu..dah nak kena anto rumah org dah...
yang pasti hakim sure melalaknya...
amsyar arap2nya behave good la..

"terpaksa sayang..
mama tinggalkan korang....
mama kena bertugas..
demi bangsa, agama dan negara...
chewahhhh
mama nya ni sempat lagi berfalsampah ni...."

mama 2 3 minggu lepas dah bg hint kat hakim...
mama dah nak kija...
"ari isnin mama dah nak kija erkk...
hakim n amsyar duk ngan auntie la yer"
terus dia jawab
"tak mboh...hakim yang kija"
mama tanya
"hakim kija mana?"
pandai lak dia jawab
"opis mama la"
anak ooo anak....
posted by Mama Hakim @ 7:50 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home