" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, September 17, 2009

Apa ke halnya ni....

Sila layan pictures below.....
agaknya...
apa ke hal la hakim ni nak wat erkk...

abang selak baju...
adik nangis....
owh beratnya mama..
cam ner nak angkat amcai ni...berat la mama...
amcai jgn nangis....sabar yea....
sian anak mama ni...nampak tulang2....
kurusnya...
itu la bulan poser ni dia poser mkn la jugak...
tensen mama jadinya....
kecik lagi la..tak yah poser2 lagi....
tgk tu....selak baju lagi....
haaaaaaaaaaa korang agak la dia nak buat apa ni....
ahahahha......
meh nak angkat adik..
berat la mama....

yer...dia nak nyusukan adik nyer...
tergelak mama tgk..
pandai dia selak baju dia..
siap gigit baju dia ngan bibir tu..hahaa
kat mana la dia tgk tu...
tgk mama buat ker??
mama tadak la sampai gigit baju ngan gigi tu hakim oiii...

then mama cakap la kat dia...
org lelaki tak der susu...
org pompuan ada susu
bleh dia replied balik kat mama..
hakim ada....:)
maknanya dia ada susu la tu..
sabo jer la mama...
tp nak tergelak pong ada tgk keletah dia....
posted by Mama Hakim @ 11:39 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home