" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, September 11, 2009

Layanssss

Saya baru jer habis mengadap citer Nur Kasih...
huuhuh..macam dah nak abih dah drama bersiri tu...
Aidil pong dah jumpa dianyer partner...
huuhuhu.....

Anak2 sema dah tdo dah..
aman tenteram sket online time gini...
then ni melayan blog, forum plok..
pas tu sempat jugak usha fb papanyer..
hahhah....ramai kengkawan xkusza dulu kat fb tuh....
rindu la plok...ahhahah
ramai la...yg berapa tahun dah tak jumpa..
last jumpa pong konvo dip dulu la...tahun baper erkk..
tahun 1998/1999 kut..gitu la lebih kurang
ni dah tahun 2009 dah....
antara geng yang lama tak jumpa normie, abg yie, mek am, cik nah, ju, julia, zaimah, mek zi, nora pong....nora langsung tadak news erkk...nora o nora....
lama ngguh la wes dok juper....ganer gamok tatau masing2.....

ari tu saya ada mentioned dlm blog saya tgh mengusha breast pumpkan..
saya rasa saya dah jumpa saya nak yang mana....pilihan hati saya...
yang penting ongkosnya affordable jugak...hhhihhhih
spectra 3 jugak....spectra 3 electric breast pump plus cooler bag package...
dah call jugak kedai yg jual...tp frustrated la...stok tadak....
tunggu next week...as promise by tuesday saya akan call blk....
lagi cepat dpt lagi elok ekceli...sebab 28/9 ni saya dah on duty...
so sementara bercuti ni saya plan nak buat stok susu byk2 sket...
takut tak sempat nanti masuk kija mesti kalut...
moga2 dapat la dlm next week tu...bajetnya kena dptkan jugak before jumaat tuh...
sabtu pagi tu dah nak blk beraya..insyaAllah....
naik raya terus i masuk kija...huhuuhu....

tengahari td...ada tetamu dtg ke rumah saya...
hahhah..nyaris tetamu tu blk terus jer....hihi
itu disebabkan saya tertdo...tak dgr org ketuk pintu...haha
tambah lagi henfon on silent mode....org call pong tak dengar la...
mujo la ada anak teruna i tu....main sorang kat sofa.....
dia g kejutkan mama dia....
"mama saper tuh" dia selalu mcm tu kalau dgr org ketuk pintu n bg salam...
baru saya tingat kak ita n the gang janji nak dtg menziarah amsyar ari ni..
huhuhu.....saya bangun tgk dah tak de org....
intai kat parking diorg dah reverse car nak blk opis dah...hahhaa cian....
mujo la dia nampak saya melambai dr tingkap bilik tu....
tq to kak ita, kak yati, dila n yong...
mujo opis dekat jer erkk....

okla...saya tadak idea dah nak tulis menda ni.....
nak masak nasi utk bersahur plok ni....
plan bersahur kang nak makan nasik...
arap2 esok perut tak buat hal....
1st time bersahur tahun ni mkn nasik....
till then la yer....

posted by Mama Hakim @ 10:45 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home