" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, September 10, 2009

Entry Bertajuk Tatau....

Malam ni rajin lak nak menghapdet..
biasanya time cenggini dah bersiap nak masuk tdo dah..
la ni timing tdo dah berubah la...
dah ada anak kecik ni...
kol 1.30 pg n kol 4.00 pg kang biasanya amsyar bangun nak menyusu...
tu yg kena tdo awal...
kang tak cukup tdo mamanya ni...bad mood la plok..
sian ke anak2...
hihiihhiih....

Baru jer siap mengemas rumah ni...
kemas barang menan hakim yang berbakul2..
children book nyer yang bersepah2....
pas tu lap la tempat2 yg berabuk...
yer la rumah lama kena tinggal..
puan rumahnya blk berpantang la katakan..
tuan rumahnya setakat vacum n lap meja bleh la arap....
pas tu satu lagi hobi tuan rumah basuh balkoni...haahha
sgt boleh harap....:)
bab lipat kain...huuhu tak yah la arap...
kena mengharapkan puan rumah jugak...
agaknya kalau tuan rumah lipat kain jd mcm kelako la plok erkk..
bayangkan tuan rumah duk bersimpuh melipat kain....
aaahahah...tak yah la....
i rela kain menimbun dr tgk keadaan mcm tu...
geli pong ada.....

Tengahari td dapat msg dari tailor...kak hani...
kak hani ni tailor masa zaman ngajo kat ittar jln pahang dulu...
sebab dulukan dekat ngan medan mara..senang nak tempah baju....
nama kedai dia hani sri fashion....
current tailor....since dah berpindah randah ke subang ni is kak ida...
nama kedai kak ida is oren ory boutique...
so far....dua2 tailor ni paling best la buat baju...
dari baju kurung, kurung modern, kurung riau aka pahang n kebaya memang sedap pakai..
selesa...n nampak suite jer ngan badan kita tuh....
balik pada cerita tadi....
kak hani dah msg tghari td....
yeay...baju raya siap untuk diambil ari senin ni...
pa....tolong g amik yer...tolong amik jer...upah baju tu mama bayo sendiri..
pa tak usah la baik hati nak bayo....
kang pa balik rumah query lak itu ini....
play safe..mama kuo bajet sendiri jer la...hhiihi...:)
tak sabo nak menerai baju raya ni.....
tp kak hani ckp ada selai baju kurung modern tak siap..
tak po la...pah raya pong tak per..nanti kak hani leh anto kat opis mama jerk...

bonus raya??
tahniah la pada yang dapat tu....
tak byk...dpt la sket erk....syukurla...bleh jugak buat tmbh duit sedia ada erkkk...
mama pong lom tau dapat ke tak ni...
opis mama lom declare apa2 lagi ni..
kalau ada rezeki tu ada ler.......kalau tadak tu....hihih....sengih jer la..
raya tatap raya erkk....

okla....sian tgk papa tdo kat sofa tunggu mama...
amsyar pong masih kat bouncer lagi...
hakim sorang tdo dlm blk sana...mimpi dah sampai mana dah tu agaknya dia..
mama pong nak join hakim gak la... nak tdo...n baying....baring la tu...ikut pelat hakim...
posted by Mama Hakim @ 10:57 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home