" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, September 28, 2009

Journey to Johore

Persiapan bertolak balik ke Pontian, Johor...
pada petang hari jumaat
iaitu pada hari raya ke enam...

Possing dulu sebelum sebelum kuo rumah....
n si baju merah harus la buat gaya dia....
"peaceeeeeeeeeeeeeeeeeee"
dalam perjalanan ke selatan....
melalui Elite Hiway...
Singgah di Petronas Machap...
jom kita minum dulu...
dapat hot nescafe..
n fresh juice....
"papa n anak ada gaya jadi model nescafe tak?"
hahah..
mama pong teringin nak jadi model nescafe jugak ker??
sambil minum pong kena wat peace jugak...
nampak tgn dia tuh..
n tgn mama sambil pegang cup pong kena wat peace jugak....

Alhamdulillah kami selamat sampai di Pontian sebelum kol 9.00 pm
biasalah journey ngan bwk bebudak kecik ni...
benti situ benti sini...
anak uk uuukk la...
hakim nak susu la...
mama nak g toilet la...
mama lapo la...

ingatkan ada citer nur kasih mlm tu..
ropernya tadak erkk..
tp tak tdo awal jugak kami mlm tu..
sessi borak2 dulu ngan mak...
kat umah nenek hakim pong dah lengang dah..
sema org dah blk rumah masing2 dah..
kami jer melawan arus....
yang ada abah, mak, ucu n cik farid...
posted by Mama Hakim @ 9:52 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home