" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, October 1, 2009

Beraya di Johore

Gambo beraya tahun ni bermula ngan gambo beraya di Johor dulu..
walaupong kami beraya di Johor pada ari sabtu dah...
iaitu raya ke 7 tu...
raya tatap raya bahhh.....

naper tak buh gambo raya 1st...??
hiihih..sebab masa beraya kat ganu ari tu...
sema gambo yang berjaya disnapped ada dlm simpanan mak teh n rahim...
so tunggu depa bui gambo dulu baru bleh show off...
hihiih....

kami 3 beranak possed dulu sebelum kuo beraya...
hiihih...ekceli nak ajak papa bergambo sekali.
tp kami jer ada kat umah time tu...
atuk, nek, ucu n acik faridnya dah kuo pi pasar..
so terpaksala papa yang jd photographer
rugi pa erkk..
baju dah sedondon dah...
Kami 3 beranak lagi.....
tahun ni tadak gambo sefamily ngan keluarga di johor..
gambo kami2 jer la...:)
yer la...saper suh blk lambat....hiihih..:)
umah pertama beraya
adalah umah yuk...
nenek papa...
hero2 pojaan hati mama....

beraya di rumah ke 3
umah pak sedara papa...
umah ke 2 tak sempat nak snappped..
sebab diorg sibuk bersiap utk buat jamuan utk org baraan..
ye ker eja mcm tu mama ni..
yer la kut...
baraan ni apa??
tanya org jawa apa itu baraan...
hhiihiih:)

mama yang bersenang lenang..
siap bleh riba tgn lagi...
hiihih..
gambo ni hakim yang snapped...
ini pong...peace mama....

ari tu kami sempat beraya 4 buah rumah..
umah nenek papa
dan selebihnya pak sedara papa...
kuo umah pagi..
balik dah asar...
huhuuh...

plan asal...nenek hakim nak temankan sekali kami beraya
tp disebabkan ada org nak dtg beraya kat umah
cancel la..
kami beraya 4 beranak jer la...

gaya hakim senyum...
bila di suruh senyum...hahhaha
awat senyum lagu tu?/
mcm mencebik jer tu....ahhahahha

selepas beraya tu..
kami bertolak ke pekan pontian plok...
mama nak cari Formula Milk utk amsyar...
then mama rasa tekak ni nak makan mee bandung muar jerkk..
baper kali pusing tak jumpa kedai yang menepati kehendak mama di Pontian tu..
sian papa....layanz jer la peel bini dia ni...
last2 jumpa gak....
kat tepi laut....
amsyar yg mamai nak tdo..
tgk matanya dah stim...hiihih
sukala mama bleh mkn dgn coollll....

2 orang "sahabat" yang kamceng...
papa nak masuk toilet pong susah...

si abg yang nampak dah besar jerkk...

around kol 6 ptg..
beransur blk ke rumah papa..
penat la...

posted by Mama Hakim @ 9:41 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home