" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, October 23, 2009

Minggu yang agak tired...

Tik..tok..tik tok..
ari ni kita dah berada pada ari jumaat...

minggu ni agak kepenatan sket rasa badan...
may be my mind more concentrated on programming
penat mikir la gitu kekdahnya kut..
lately ni tdo pong mimpi coding2 jerkkk....
kuat tol penangan si coding ni....


n mlm ni sempat gak menghapdet blog
walaupong dlm kepenatan badan dan fikiran ni..
alhamdulillah dlm kepenatan ni pong sempat saya melipat kain sambal melayan nur kasih..
paksakan diri juga lipat kain sema..
sebab esok saya kena duty kat opis...
tatau la dapat blk kol baper ni..
arap2 dipermudahkan segala urusan saya esok...
aminnn...

dan esok sian kat amsyar..
terpaksa anto ke umah bbsitter gak...
hakim duk ngan papa jer la...
amsyar kecik lagi...
tak baper konfiden jer mama kalau nak tinggalkan amsyar ngan papa...

okla...rasa dah nak stop dah ni..
nak titun dulu ar...
esok mau g kija....
byk kija maaaa....
tak sabo nak habiskan sema tugasan tu....
tp tatau la bila bleh siap setel semanya..
rasa mcm nak pi bercuti jer kalau tugasan tu sema siap...
alangkah best n syioknya kalau dapat pi bercuti...
papa sila baca statement mama ni yer..
n arap2 paham la erkk:)
maksud tersurat n tersirat sema ada.....
posted by Mama Hakim @ 10:51 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home