" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, October 20, 2008

Monday Blues.....

Hari ni ari senin...
Biasa la mood ari isnin..
pagi td pong bangun pagi dah agak kesiangan.....
sebab mlm tadi mama tdo agak lewat kol 12.3o.....
bukan apa pong..melayan citer waris jari hantu....
ntah naper mlm td nak lak tgk.....
tp mintak tolong papa temankan..
tak bani tgk alone....
mujo la papa nak jugakkan temankan mama hakim ni...
pas tu yg tak best pah tgk citer tu...
tdo pong tak lena...duk tingat muka rimo jadian tuh...
huhuuhuh....sungguh tak lena tdoku mlm td...
bestnya kalau ari ni masih boleh bercuti...
tp..enggak boleh....byk kija la...
huhuuhuuhuuh

pagi tadi......papa bangunkan hakim....
then dah siap..tuko pampers n puffkan hakim.....
papa cakap kat hakim...."mama tgk dahi saya ni...."
huhuuh...tercalar dahinya..panjang la jugak.....
tatau naper la boleh jadi gitu...
checked dianya kuku...pendek.....sebab mama baru cek kuku dia semalam..
n utk confirm mama cek algi sekali pagi td...
pendek gakk....
mm....mcm pelik gak mama naper leh jadi gitu.....
sebab sebelum tdo tu ok jerkkk....
tup2 bangun pagi itu la jadinya.....
then mama tu tgh make-up2kan....
so mama cakap kat papa..
"pa sapukan minyak gamat la.."
terus papa cari minyak gamat sapu kat dahi hakim...
n pagi td hantar umah bbsitter pong terkejut jugak "nenek" hakim tgk dahinya...
nenek cakap....hakim ni nampak jer diam....tp lasak orgnya..
gitu la...semalam pong...pi open house umah auntie ita pong...
bukan main lagi....huhuuh..senyap jer...
malu..harus la itu ikut peel papanya...
nak suh kwn ngan haifa n umairah n danish pong tak nak...
asik berkepit ngan papanya jerkkk....
tp masuk jer keta terus la buat "baik".....
tu la...budak kicik anak mama tuh....
posted by Mama Hakim @ 8:17 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home