" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, October 16, 2008

Hati yang celaru....terguris..terusik...

Sesungguhnya hari ini...sungguh tak best mama melakukan tugasan yang diamanahkan...
Seawal pagi...sebelum mandi mama dah pk n set dlm kepala ni..
Kat opis ari ni tugasan apa yang perlu diselesaikan.....
Priority is scholarship agreement....checking
n plan nak suh Dr. M semak jugak ari ni....
syok2 mama tgh menaip kat komputer...
En. A masuk blk me...
n then...he totek..totet......reporting me sumthing disgusting...
tak koser dah ekceli nak layans nak dengo msg yg "en" bos tu bawak kat den ni..
bukan salah en. A....en. A just a middle man sajer la....
yang tak larat org itu la....ckp kat en. A...data dia ilang la...huhuh....
mama yang sopan n lemah lembut gemalai ni....pong ngan agak lebih lemah gemalai
clarify ngan en. A..."en. A....kalau data dia ilang jgn cuba salahkan kitorang hoccay....sebab kami tak access pong komputer dia....unit IT tak format pong komputernya..itu salah dia sendiri"...
mama rasa agak lantang la mama ckp ngan bos itu tadi....tp itu la...geram....
org tu sokmo ada poblem jerk..org lain ok jerk...tadak jer poblem yg timbul....dia jer sokmo..
mama pong fenin nak malayan apa tah lagi si z.....tak reti a.k.a buta IT ngaku jer la...
ni mcm2 nak carik salah kitorang huhuuhuuh
sabo jer la.....anggap jer ini dugaan jadi kuli kat kompeni bukan bapak atau mak sedara kita nyer jerkkk....
so selepas "scene" itu....hati rasa mcm kureng moodnya nak buat kija......
tp alhamdulillah..sempat gak suh Dr. M checked apa2 yg patut pesal term dlm agreement tuh...
n selepas wat kija "main" tak bersunggguh..yer la dlm keadaan tak dak mood....
mama byk surfing internet jer ari ni...mcm2 la yg kuo kat monitor ni....
n ptg ni amik kesempatan berblogging lagi....
n...tgh khusyuk berblogging td....tup2...ada msgr dr kengkawan kat luo blk mama...
jemput makan....contract dept. bukak hamper raya....so ajak la hamba dr yayasan ni mkn sekali...hihiihiih....so borak n borak..mcm citer la kuo....byk betui mama mkn cokelat ari ni..
yg best mama tapaukan ferero rocher utk hakim gak....hhihi...aci la tu kan...
rasa malas la plok nak menaip ni..
jom la kita tgk gambau lak nak tak??

meh nak citer pesal gambo yang caca merba ni....
ni hakim tgk belek kunci keta papa...
kat kedai makan nearest opis mama jerkkkkk
kebetulan tempat makan tu buat mcm pondok gitukan....
boleh hakim campakkan kunci keta ke bawah pondok tu....
harus la papa g gagau kunci keta dlm rumput rampai yg pjg bwh pondok tu..sian pa....

dua jejakan macho pojaan hati mama....

hakim n papanya.....

sila undi yg mana lebih macho yer.....anak o papanya.....iihihiih..:)

semasa bertandang ke rumah auntie sal..opis mate papa kat ampang..

sedap nya dia makan...mcm best gitu....

anak mama dah tak makan berapa ari dah ni...??/

apa yang di makan?

homemade mushroom sup.....secret recipes by auntie sal....

sedapkan nampak.....

hiihih...ni....ekceli mama baru perasan ari ni....

pintu bilik mama dah ada tagging....

dulu....nama org lain.....n post lain....

skang dah ada nama mama.....

hihihi...mama tau kenapa tup tup jer ada...

sebab semalam n ari ni...ada audit dr SIRIM....

so everything must be perfecto....hiihihiih

posted by Mama Hakim @ 4:35 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home