" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, October 7, 2008

Berpuasa Di Johor

Kami bertolak balik ke Pontian Sabtu pagi...
Around kol 3 pagi.....sampai Pontian kol 7 pagi....
Tahun ni turn raya pertama di Pontian..kg papa...
Sabtu tak kemana....sabtu petang pi Pasar Ramadhan kat Bandar Pontian jerkk..
ramainya org..
Ahad....kami ke angsana....sebab mama nak beli "sesuatu" kat plaza angsana....

Hari isnin....ke Kg. Melayu Majidee...

Amik car baru Acik Farid....beraya ngan keta baru la acik Farid...

Mama ikut jugak...sebab ptg isnin "sesuatu" yg mama tempah tu dah siap....

Bertolak dr Majidee kami ke jb lak..
Singgah solat asar kat Masjid Sultan Abu Bakar....
Then cari tempat utk berbuka poser....sebab sesuatu yg mama tempah tu available @ 7 pm...

So kami berbuka poser di Restoran Singgah Selalu...

Puas hati la makan..dengan harga reasonable...tambah lagi hakim behave good..

Org pun ramai....mostly Singaporean....mujo dpt tempat jugak....

Hakim tgk fish dlm akuarium....

dia suka tgk n mkn fish....

Possing kat tempat depa bakar lemang sebelah restoran....
Tadaaaaaaaaa.....mama ngan spek mata baru.....testing....

itu la sesuatu yg dibeli kat angsana tu....

spek murah untuk pakai kat rumah jerkkk....sebab hakim suka tarik spek mata mama...

huhuhu...so kena carik spek mata yg robust sket.....yg frameless tu leh pakai utk melawa jerk...

Labels:

posted by Mama Hakim @ 2:17 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home