" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, August 24, 2011

Persiapan Raya Edisi 2011

tetiba petang ni macam tadak mood dah nak menyambung kija..

mood raya dah maiii...

teringat nak raya jerkk ni...

nak balik kg....

dlm kepala sema pikir pesal raya jekrk..


bercakap pesal raya ni...

dah alang2 terpk dan berangan raya jer ni...

jom layan persiapan raya kami sekeluarga tahun ni...


BAJU RAYA:

baju raya incik papa n pn mama dah setel...

cuma tu la baju raya 2 hakims..

ntah la siap ke tak lagi ni..

sebab tahun ni pestime tempah jahit baju diorg di kg mama...

tahun2 lepas baju diorg nenek yg jahit...

tp tahun ni...

tak mo kacau nenek yg nak jaga ucu yg tak baper sihat tu...

arap2 siap la baju diorg ..:)

tema kitorang tahun ni ada kelabu...


KUIH RAYA:

owwhhh tahun ni adalah tidak beria menyoping kuih rayanya...

sebab tgk sema kuih mcm mahal2 jerkkk..

so beli sket2 jer la..

order ngan nad jer la...dan ari ni dah dpt pong

cookies, rempeyek n tumpinya...

mak nadnye rempeyek n tumpi memang terbaek la...

yg selebihnya beli kacang2 jer la....


DUIT RAYA:

telah selamat ditukar oleh incik papa...

n tqvm incik papa kerana sudi sponsor duit raya tahun ni...

both sides...

yer la...anak buah saya ramai....berderet..

anak buah incik papa sket jerkkk...

bajet duit raya tahun ni sama jugak ngan tahun lepas ye anak2 sedaraku...

tadak penambahan okeh....:)


BALIK RAYA:

insyaAllah akan bertolak balik kg pada 27 ogos ni...

pagi2 lepas sahur kita nak bertolak ye pa erkkk...

cuti adalah 10 hari...

5 hari di ganu

5 hari beraya di johor....

adil n saksama....:)

tahun ni raya di terengganu dulu..

raya ke 3 baru bertolak balik johor....:)
posted by Mama Hakim @ 2:49 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home