" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, August 23, 2011

Akur...:)

last week adalah mcm2 hal berlaku....

citer yang tidak best adalah 2 hakims tak sihat...

serentak both hakims not well...

semput..

diorg selalu tak sihat secara berjemaah lately ni...

may be diorg dah pandai kawan...n close together2 kut....:)

khamis pg terus bawak jumpa doc...

semput si abang agak mild...

tp semput si adik agak heavy..

syukur tak kena admitted..

cuma kena bg neb for 6 hourly utk adik......

so mama adalah cuti khamis n jumaat tu....

n now...both are recovering..:)

alhamdulillah.....


n isnin semalam saya masuk opis as per routine....

waaa.....ada jemputan miting ngan bos baru....

dpt KU baru...pengarah bahagian baru..

dan saya n 3 lagi opismate telah diassignkan dengan tugasan yang baru...

dan bagi saya tugasan tu sangat2 mencabar...

saya blom pernah ada pengalaman utk membina system sebegitu rupa

harus bersedia untuk berkorban masa emas dengan keluarga tercinta....

lepas naik raya..

sema cuti my team member yang terlibat dgn projek mega itu akan difreezekan sehingga projek berjaya..

lepas miting terus jiwa kacau...

tp....

saya akur la...

kalau diambil kira dr sudut +ve....

saya bersyukur kerana diberi peluang terlibat dengan projek besar macam tu...

pendedahan kepada logik pengaturcaraan yang lebih mantap n more securable....

dan terima kasih juga kepada pn bos kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk menggalas tugasan tersebut..
insyaAllah

i'll do it....accomplish wit success!!!!!!!

Ya Allah permudahkan segala urusan kami...

kurniakanlah kesihatan yang baik utkku dan keluargaku...

dan berkatilah tugasan yang telah diamanahkan untuk kami ini Ya Allah...

amin..

posted by Mama Hakim @ 8:01 AM  

1 Comments:

At August 23, 2011 at 10:54 AM , Blogger ahm ahmad said...

  saya juga terlibat dalam cabaran itu...marilah kita membuat coding dengan hati yang ikhlas...malaysia boleh!  

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home