" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, April 26, 2011

semalam dlm Metro...ari ni dalam Metro n BH

kisah pesal kampung ku lagi.....


kg dusun kuala berang trg...


semalam dalam metro cerita pesal kulit beduk di masjid kat kg kena curi...


dgr citernya nak dijadikan pelaris perniagaan......


macam2 la erkk....


barang-barang masjid pong nak dicuri diorang ni....


tp ayah saya cerita...sejak kes kulit geduk ni dah tersebar....


ramai la plok orang luar datang ke kg..


mintak kulit geduk ni....


huuhuuhuhuuh....


khurafat..khurafat.....


la ni geduk di kg ku sudah tidak berbunyi lagi....


yer la dah berlubang sebesar itu...


cam ner nak bunyi...


ilang satu nilai komersil khazanah kg dusun....


mmm..saper nak tolong ganti kan balik...


nak tau kisah lanjut pesal citer ni sila baca sini





tu geduk yang berlubang....tak boleh katuk geduk la skang...



dan hari ni...


keluar lagi dlm Metro pong ada..


dalam Berita Harian pong ada...


kisah....3 buah kubur lama kat kampung saya digali....


kononnya ada harta karun la dalam kubur tu...


hahahhahha....nak gelak pong ada...geram pong ada....


rm 7 jota tu....


huuhuhuuh....hiihihiih...


harta karun siapakah itu....


memang tidak bertanggungjawab dan cetek ilmunya org yg gali kubur ni....


yg geram tu.....


berita dari khabar ni..mengatakan ada plok org kg saya terlibat...


sorang...siapakah itu??


mmm rasa mcm tau jerkk...


tp tak per la..simpan dalam kepala dulu...


laporan polis sudah dibuat...


dan hari ni pegawai dari jabatan agama islam terengganu dtg melawat kawasan kejadian...


berita lanjut di berita harian klik di sini


nak baca citer di metro sila klik sini
posted by Mama Hakim @ 1:33 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home