" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Sunday, August 1, 2010

wiken xtvt...

mlm ni terajin nak stori mori xtvt wiken...
dah lama tak hapdet pesal cerita2 ujung minggu ni..
mlm ni rasa mcm byk la plok masa senggangnya..
anak2 n incik syam pong dah tdo sema tu..
saya jer lom tdo ni...
padahal esok kena masuk kija awal...
ubah schedule masuk kija...
sebab nanti dah nak masuk ramadhankan...
biasa masuk 8.30...
awalkan 30 min jerk...
bln ramadhan masuk kol 8 huhuhu..
so kena kuo awal lagi la dr rumah....
arap2 punch card tidak merah....

meh la sambung citer ari minggu kami sekeluarga....
hari sabtu.....
pepagi dah kuo bekpes restoran mamak sebelah umah ni...
sema org kena mkn kenyang2...
sebab pah ni kami ada projek lawatan tapak...
di samping surveying n searching.....
lawatan pertama ke puchong...
dr puchong terus ke putrajaya...
n terus ke cyberjaya...
dari cyberjaya...
patah balik ke puchong...
minggu lepas pojek tergendala sebab tergendala sebab amsyar demam..
duk kat umah jer la..
minggu lepas-lepas....
terjadi jugak lawatan dan lawatan ke cyberjaya....putrajaya n kawasan sekitar....
minggu ni sambung lagi..
tatau la bila akan stopnya...
tgk aral la kut....

lawatan tapak kami berakhir jam 4 ptg..
sempat lagi singgah Pelikan warehouse sales kat puchong...
dah kebetulan lalu situ..
nmpk ada sales..terus la singgah jerkk.....
sema dah kepenatan...
balik rumah terus terbongkang sema....
mlm kang kol 12 ada dating plok ngan abg halim...
yeay..abg ayim balik mesia..
g jemput dia kat airport....
tp flight dia dari bangalore delayed la plok..
ko 2.30 am baru kami sampai rumah..
ngantuks nyer.....

pagi ahad...
ahad sebelah pagi tak kemana..
sebab puan bibik aka parida dah msg nak dtg rumah kol 12....
cuma sebelah pagi kuo ke econsave shopping brg basah....
lepas asar baru bleh outing...
nak g tupperware outlet kat kota damansara...
tp tutup la plok...
terus pi giant shah alam..
tp hampa jugak..
tak dpt apa yang dihajati di sana n sana.....
last2 balik jer la...
huhuhuuh...
cian.....mamahakim.....

okla...
tatau nak citer apa dah ni wes...
mata dah ngantuk..
layanz gambo jer la...
yg sempat snap...

amsyar ngan nasi lemak res mamak....
i like nasi lemak mama....
ini budak yang tak mo amik gambo....pandai no paling muka...
ala2 gaya lari dr papparazi tu....
kureng selera makan dia pagi tu..
layanz dianyer gadget....
mm..dap roti mamak ni....
mama mkn sorang jerkkk..
giliran papa plok mkn...
pilihan kami sama pagi itu...
roti sardin duaaaaaaaaaaaa mamakkkkk
@ puchong.....
layan si dia ni baru bangun tdo....
abang nak tgk fish...
kalau tak layan kang...
susah...haru biru...
perjalanan tidak akan jadi smoothnyer..
harus pojek baek terbatal terus....
so layan jer la sampai dia puas hati....
neu Lembaga @ cyberjaya....
pandangan dari belakang...
dah nak siap dah tu wes..dah pasang cermin dah...
ikut kontrak tu...siap bulan mac 2011...
huuhuhuuh....
cam ner ni...
uhuuhuhu..fenin...fenin....
byk menda kena pk....
kena ubah plan....
ni parking lot bertingkatnya...
alhamdulillah..
moga tidak ada lagi kes kecurian kereta semacam di jalan duta...
naya jerkk...
huhuuhu.....
posted by Mama Hakim @ 10:04 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home