" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, July 29, 2010

Papahakim Terbaek....

Papahakim terhebak la...
hiihi..
aik puji seben sendiri nampak...
yo la
harus diberi pujian itu...
sebab hari ni...
papahakim berjaya membawa 2 org hero cilik kami ke opis beliau...
2 org tu....
amsyar n hakim tu la...
huhuuh..
tatau la cam ner jadinya tu...
papanya terpaksa datang jugak ke opis pukul 4 td...
walaupong bercuti ngan anak...
urgent matters to solve there...
alahai tak tenang jer ati mamanya ni...
huhuuhu....
arap2 sema ok...
td saya msg
papanya replied...
hakim main games..
amsyar duk ngan opismate papa..
auntie kas..
tq kas...tlg jaga bb akak tue..
arap2 amsyar epi n serasi ngan auntie kas...
jgn buat perangai tau...
jgn poo poo kat auntie kas tau...
cian auntie kas nanti..
nak poo poo tunggu papa abih kija tu erkkk...
huuhuh...
papa kata kejap jerkkk..
tp la ni kol 5.48 pm lom ada sebarang berita dr sana..
mama mcm nak hungga g pwtc jer...
...arap2 ok...
anak2ku tak mengamuk...
sema behave....
mama sendiri tak berani nak bwk amsyar tu dtg opis...
harus tabik spring toing...toing la kat papahakim neh...
papahakim terbaek..
papahakim hebak la...
kalau nakt au apa citernya diorg kat opis papanya..
tunggu la next entry..
insyaAllah sy akan hapdet..
apa la agak yg terjadi di sana tu...
posted by Mama Hakim @ 5:42 PM  

2 Comments:

At July 30, 2010 at 1:29 PM , Blogger Umar said...

  tahniah en.papahakim....kekkekee...

nih ayat nak menang jugak nihh....tak nak kalah tuuuu...kekekke...umar pernah dibawak masuk meeting...abi umar meeting pun umar pernah masuk....umi meeting pun umar pernah masuk....sambil bermeeting sambil jaga anak....dlm meeting, boss dan yg lain2 terpaksalah buat2 suke n senyum...kuang...kuang....kuang...  

 
At July 30, 2010 at 5:25 PM , Blogger Mama Hakim said...

  tahniah too non....hahahhah...
kerana berjaya membawa anak anda ke dalam miting.....  

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home