" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, July 16, 2010

Rose merah dan saya..

owh sweetnya kolor dia...
red rose...
mawar merah....
siapakah gerangannya yg bagi ini rose kat saya??
pagi td saya dpt ini rose...
hiihiih
letak atah dashboard....


wa..shantekk...
tp awas masih berduri....

fresh sgt...
baru jer dipetik ni....
pagi td kesahnya...
masuk jer keta kami dlm parking lot rumah auntie hakim n amsyar..
nmpk autienya pegang pisau...
ingat nak buat apa...
ropernya...
nak pergi petik aka potong bunga2 rose dia yang sedang mekar di laman rumah
dia nak taruh dlm vase...letak atas meja...
then ntah mcm mana..
dia kasik la kat saya sekuntum...
hihih..so sweet...
i like...
tu ler kisahnya saya dan red rose pagi ni....
pemberian dari auntie hakim n amsyar...




posted by Mama Hakim @ 6:13 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home