" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, July 9, 2010

V.A.C.A.T.I.O.N CH Shopping Time

Sessi seterusnya....
sessi shopping apa yang patut untuk di bawa turun....
chewah....mcm la tinggi sgt...tp gayat gak...
saya ni allergic sket ngan ketinggian...
perkenalkan anak teruna i yg sulung...
(macam promote jerkk)


sapan dulu sebelum kita shopping yer..
perut mesti berisi..
kang masyuk angin...migraine saper yg susah....
incik papa jugak yg susahhh...



owh dia buat muka notty nyer....
layan jer la ...

ni anak bongsu i sementara dia tak dpt adik lagi yer...hiihh
hye amsyar.....
hye dedek...
hye bam bam...
hye debabbbbb

owh ini dia buat peel dah ni...
tak mo turun dari moto honggek2 ni..
susah la mama n papa nak gerak..
nak tgk2 barang...
mcm2 skill cuba nak suh dia gerak...
tp...
failed jugak....

owhhhh....apakah maksudnya ni....


end up berjaya gak pujuk dia
dengan membeli pistol ben 10 ini...




amsyar yang belum tau apa itu cuti2....


sabar menunggu mama memilih barang2...




nak jugak dia..
mana aci gambo mama ngan amsyar jerkkk...
hakim nak jugak.....
TO BE CONTINUED WIT MORE PICCA @ CH....

posted by Mama Hakim @ 5:53 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home