" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, June 18, 2010

Dabel entry

Entry kali ni saja nak wat dabel entry...
dabel entry bagi saya nak citerkan 2 kisah....2 cerita dalam satu entry..
itu jerkk...hihiih...






kisah pertama..
utk citer ari ni...
ari jumaaatkan...penghulu segala hari...
pagi2 cek emel dr kak nurull..
tanya pesal tudung bb pink saya tu beli kat mana..
terus saya reply bla..bla....dot..dot...
terus dia replied msg saya....nak dtg ke jalan duta..
nak usha tudung....
ok bereh jer saya...
yer lunch hour jumaaat kan panjang...dr 12.15 till 22.45 ....
terus plan siapkan kijaa yg fatut before 12.15....

hihiih...jumpa jugak la kak nurul..
setelah sekian lama tak jumpa...
mcm lirik lagu la plok.....
rasanya masa last jumpa dia masa dia peknen ari tu..
la ni rizq pong dah umoq 5 tahun dah....
huhuuh..sungguh lama tak jumpa....
mujo saling kenai mengenai laagi no...hihiihiihi.....
akak makin kurus la....:)


terus kami menuju ke tempat yg dihajati..
tudung..tudung....
setelah memilih n membelek n menilik mana yang berkenaan...
tp rasanya ari ni kolor tudung tu berapa menaaarik sgt la..
biasa...biasa jerkk...
kak nurul beli 2 helai tudung...
saya beli selai jer la....
sasaraan utama kolor striking peach n dark grey...
taadak lagi...
minggu lepas ada striking peach tu..
gatai tak mo amik..huhuuh
huuhuhu
dah tadak nak la plok...biasala tu...lumrahnya manusia ni...
yg taadak tu la diaa naknya..
kalau yg depan mata ni....buat dekkk jerk....hiihi..
saya laa tu.....:)


lepas beli tudung terus g mkn2 kat seleraa duta....
sambil borak2....
berceritaa kisah2 lalu...
kisah2 masa depan....eececcece.....
gelak ketawa.....mujo tadak org laki..
yer la time solat jumaat kan...
orrg laki g solat la....

aalmost kol 2 baru beredar...
yer la sian kak nurrul nak drivve blk ke PJ plok..
i tak per dekat jerkkk...
okla stop la kisah dating ngan kak nurul ari ni....
janji ngan kak nurul kalau suka ngan tudung tu..
next week leh dtg lagi...
saya available kat opis next week....
leh jumpa lagi insyaAllah....
suka jumpa ngan akak...hepi sokmo....
bagus...bagus...
sebab tu nmpk awet muda no.....



ni buku2 ilmiah + komik
budak hakim nyer.....
sayang muslim n komik upin n ipin..
ekceli mintak nak beli aaulad ngan amoi cina yg jual magazine akt opis tu..
tp aulaad dah sold outtt...
dia janji nak bwk aulad utk saya isnin depan..
saya suker...
tp sebab tak nak blk ngan tgn kosong ari ni...
beli la 2 buah maagazine ni utk hakim....
first time beli 2 buah majalah ni.....
biasa belikan dia aulad....sesuai utk umur hakim tu...
sayang muslim n upin ipin ni utk 5 yeaaars above...
tp bwk blk rumah....suka dia belek upin ipin ni...
tak per la..slow2...
ada masa mama bacakan kisah bersiri upin ipin tu...


ni gift yg saya dpt ari ni...
from ikin..
baru balik bercuti dr hong kong disneylaand.....



ni tuudng yg saya beli ari ni...
kolor ijo n ada corak...
koleksi tudung awning saya tak byk tudung bercorak....
ssso far adaaa 2 helai jerkk...
hijau ni..
n laagi selai....krim hitaaam...


kat sini la beli nyer.....

ni baju yg saya pakai ari ni..
apple green yang plain jerkkk...

tudung yg sy biasa paakai ngan baaju ijo ni...
plain ngan plain ...
kureng masyuk sket...
sebab tu carik yang printed...
nmpk la agak meriah sket...
hiihhihi...
ni la ropernya tudung tu bila dibuka...


citer ke 2..
kissah semalam...
semalam ari sakit...
migrain...huuhuh...seriously migrain...
sampai bluwekkk...bluwekkk...3X..
sangaat la menyakitkan n lembik jadinya...
agaknyaa bekpes tu saya mkn mknn berangin...
atau saya kurang minum air kosong...
ataau cuaaaca panas sgt laately ni..
dlm blk ekon tu pong panaas...
terpaaksa o staaaand kipas....
tu sema agakan daan telahan saya belaka....

saya sempat buat kija sampai kol 11am jekkk..
lepas tu....huuhuhu.....sakit n sakit...
sakit sesangat...
langsung tak bleh studdy...tak bleh setelkan kelengkapan utk exam....
yg mampu hanyala terkulai laaayu jerkk..

balik rumah pong semalam terus masuk blk...
mandi ala kadar..
n terus baring...
mkn nasi mlm tu pong papa bwk masuk dlm blk..
tu pong dia suapkan..
sebab mata ni nak pejam jerkk...
bangun pening....
terus rest sampai pagi esok..
mujo la bangun paagi esok kaplaa dah ok...
pa suh mc jerkk...
tp tak leh aa...
byk kijaa nak setel ari ni...
huuhuhuh..

alhamdulillaah dah ok sema...
bleh sambung study balik...
kalau tak tenssi jer kapla ni...
keyboard lappy ni mcm rosak jerkk..
huuhu....redha jer la...ada typing error tu..
arap2 ssema paham...hihiih..:)

posted by Mama Hakim @ 9:59 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home