" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, July 15, 2010

Kejutan itu....

yer kejutan gitu buat saya...
sebab tak expect pong dapat cek ni...
bukan cek claim perbelanjaan saya kat opis...
bukan jugak cek reimbursement claim dari insurans company...
bukan apa lagi...
pendek kata bukan cek biasa..
cek luar biasa la bagi saya..
cek biasa dlm istilah kepala saya ni..
cek2 yg berkaitan dengan kerja kat opis saya tu...formal matters...
semalam ptg blk rumah...
hakim la rajin duk cek mail box...
kebetulan semalam ada 3 keping surat...
papa..byk surat....katanya hakim...
termasuk fliers catalogue sogo warehouse sales
jadi di nmpk byk la suratnya....
so papanya amik la dlm mailbox...
then sampai umah tgk..
ada surat utk pn rafidah..
ehhh...surat apa ni....
bukak2...
jeng2 ada cheque utk mama...
suka...suka....
nilainya idok la byk sgt..
sebagai permulaan sgt la excited...
moga akan datang bleh dpt dgn nilai yang lebih kababom lagi..
insyaAllah.....
tq my gen 1....my gen 2..
esp....to my adik...pn radziah....sgt rajin
also to my xclassmate....pn azlina md noor...
rajin cari new consultants....
toche...
nanti ada la bahagian utk korang hoccay...
tqvm...
posted by Mama Hakim @ 1:59 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home