" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, July 20, 2010

Redevelop...

ari ni dapat neu system to redevelop....
kenapa perlu redevelop??
sebab system asal yang dibangunkan oleh pihak vendor
tidak dapat berfungsi mengikut spec yang dikehendaki oleh users....
vendornya company apa??
no need to reveal la...
jatuh plok nama baik diorang..
simpan elok2 jer la dalam hati...
tp yg pasti sudah diblacklisted oleh pihak lembaga...
ekceli mengikut perancangan awal dlm SKT
saya kena develop system Maklumat Bank utk PTPTN...
akan tetap...
system itu perlu diholdkan terlebih dahulu
disebabkan teknikal problem....
so sebagai gantinya dapat la sistem ni..
sistem pusat khidmat pelanggan
aka
calling system
used by users
@ pandan indah
n
@ kuching...
so dah dpt system utk dibangunkan ni..
saya kena prepare mental n fizikal....
bagi saya tugas membangunkan neu system ni tugas besar dan mencabar...
bikin jiwa kacau la..
bersedia utk berkorban masa utk famili...
anak2 n suami...
bersedia utk balik lewat...
bersedia utk arahan kerja sabtu n ahad...
bersedia utk fenin2 melayan coding c sharp...
itu bakal ku tempuh tidak lama lagi..sekali lagi...
now phasa pertama...
study urs system dulu......
dr amatan saya sekejap td..
system ni dianyer bussines flow agak besar dari system yang saya bangunkan lepas..
iaitu Sistem Pendidikan Cukai...
tp insyaAllah BOLEH BERJAYA jugak...
aminnn....
posted by Mama Hakim @ 5:59 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home