" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Sunday, May 3, 2009

Surirumah day.....

Arini...ari ke 3 bercuti....
agenda masak2 la ari ni...
sebab dr ari jumaat ada seseorang mintak mama masak nasi ayam..
seseorang yang bernama papa ler...
so ari ni...rasa lega n lengang tadak agenda..sema kija udah beres...
bleh ler memenuhi permintaan seseorang itu....
pagi...sarapan masak beehon goreng.....mkn ngan popok (bak kata hakim)...hakim la 1st customer mama pagi td...makanan lom habis berhidang atah meja dia dah tunggu nak mkn....tu nampak bekas mkn dia tu...huhuuh....tp tak mkn pong beehon goreng tu...dia nak popok jerkk...n minum air tea jer la....tq papa tolong ptong bawang...goreng popok...n tumbukkan sambal kicap yer....pedas sungguh sambal kicap papa ari ni......
lunchnya meal.....masak nasik ayam ler.......n mujo papa byk tlg ari ni mama kat dapur....ngan masak nasiknya.....potong bwg jugak...n buat sambal lada n sambal kicap recycleyg pagi td jerkkkk.....n ayam tu pong papa yang tolong perapkan...mama ajo jer sema.....

sedap ke pa nasik ayam ari ni??? hiihih...nasik yg papa masak.....diajo oleh mama...len kali....sendiri buat erk....mama n hakim n new bb tumpang mkn jerk...hiihihi..:)

tghari....around kol 12.tgh sempat kuo shopping groceries kat tesco shah alam......


hakim n mama spt biasa.....possing dulu sat........

nampak dlm pic.....mcm dah besar yer anak bujang mama ni..yer la dah nak dpt adikkan.....kena nampak besar sket la......ciri2 abg arus ada..:)
posted by Mama Hakim @ 8:40 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home